تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پست سردار سعيد محمد هم مشخص شد؟

گمانه زنی ها بر این اساس است که سردار سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم ‌الانبیا(ص) به زودی به عنوان «رئیس مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور» منصوب خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۸۴۲۶
۰۹:۰۸ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

پست سردار سعيد محمد هم مشخص شد؟

دیدارنیوز: سایت خبری رصد مدعی شده است که سردار سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم ‌الانبیا(ص) به زودی به عنوان «رئیس مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور» منصوب خواهد شد.

سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بود که مهر سال  ۹۷ جایگزین عبادالله عبداللهی شد.

او در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب تندیس برنز جایزه بین المللی پروژه برتر در سطح مگاپروژه ها از انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA)شد. از سوابق علمی و پژوهشی او میتوان به تالیف کتاب های «تاثیر الیاف فولادی در کنترل ترکهای کششی بتن»، «مدیریت طرح های عمرانی»، «طراحی و اجرای روسازی بلوکی بتنی»، «انتخاب، طراحی و اجرای خط با دال بتنی در خطوط قطار شهری» و «بهسازی خاک با نگرشی ویژه به سدهای خاکی»؛ همچنین ترجمه دو کتاب «زمین شناسی مهندسی در کارست» و «کاربرد بتن غلطکی» اشاره کرد.

در مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه سازندگی، سعید محمد گفته بود: «با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان علیه نظام و ملت ایران، مصمم به کمک دولت در تکمیل زیر ساختها و فعالسازی بخش خصوصی و نیز اشتغالزایی جوانان هستیم.» او پیش از فرماندهی قرارگاه سازندگی، مدیرعامل گروه ایرانیان اطلس (سازنده و مالک چندین مرکز خرید در شهرهای مختلف ایران) بود.

سعید محمد در تاریخ 17 اسفند 99 از فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 استعفا داد و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات را به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی