تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فرهاد همچنان در تفکر خرید یک مهاجم فوق حرفه‌ای

فرهاد مجیدی که حالا از خط حمله خود چندان راضی نیست، به دنبال خرید یک مهاجم است تا نقطه پرچالش در ترکیب خود را پر کند.

کد خبر: ۱۰۸۴۲۲
۰۹:۰۰ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

استقلال به دنبال مهاجم

دیدارنیوز - در روزهای پیش از سفر کاروان تیم استقلال به امارات برای دیدار مقابل الهلال اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره باشگاه وعده داد یک بازیکن فوق حرفه‌ای مد نظر هیئت مدیره است تا به جمع آبی‌پوشان بپیوندد.

البته او در همان برهه اعلام کرد که استقلال قطعاً نمی‌تواند از این بازیکن مقابل الهلال استفاده کند و این اتفاق افتاد چون در این مدت هیچ بازیکن خارجی جذب این تیم شد.

قطعاً فرهاد مجیدی در این زمینه با گابریل پین مربی جدید ایتالیایی تیم استقلال مشورت کرده است. با اینکه مهاجم خارجی در دیدار مقابل الهلال به کمک استقلال نیامد و اصلاً نام چنین بازیکنی هم مطرح نشد ولی قطعاً فرهاد مجیدی برای حضور هرچه پر قدرت تر در لیگ برتر در شرایطی که قایدی و دیاباته را از دست داده می‌تواند با کمک یک خرید خارجی خوب با امیدواری بیشتری نسبت به فصل گذشته لیگ برتر بیست و یکم را آغاز کند.

استقلال در این سالها با در اختیار داشتن مهاجمانی مانند مامه بابا تیام و شیخ دیاباته در نوک پیکان خط حمله اش بخش مهمی از مشکلات گلزنی اش را برطرف کرده بود. اما همین تیم فصل پیش با آمار گلزنی کمی فصل را به پایان رساند و تنها با اتکا به قدرت خط دفاعی این تیم توانست رده سوم جدول را از آن خود کند. در حالی که استقلال در لیگ نوزدهم با ۵۲ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی