تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سرقت مسلحانه از طلافروشی؛ سارقان ناکام ماندند

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از سرقت مسلحانه سارقان از یک طلافروشی در شرق تهران خبر داد و گفت که سارقان با عملیات به موقع پلیس ناکام ماندند و متواری شدند.

کد خبر: ۱۰۸۳۲۴
۱۲:۱۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

سرقت مسلحانه از طلافروشی

دیدارنیوز ـ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: صبح امروز با اعلام خبر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در تهرانپارس به سامانه آلارم مستقر در مرکز فرماندهی و کنترل فاتب، رسیدگی به پرونده در دستور کار کلانتری ۱۴۴ جوادیه قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۴۴ جوادیه به محل حادثه اعزام و اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را برای بازداشت سارقان آغاز کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: دقایقی بعد ۴ متهم که قصد سرقت مسلحانه از طلافروشی را داشتند بلافاصله پس از مشاهده ماموران کلانتری با سلاح شکاری اقدام به شلیک تیر هوایی کردند و پس از ناکامی در سرقت مسلحانه طلافروشی با خودرو تیبا متواری شدند.

به گفته سرهنگ موقوفه‌ای، شناسایی و دستگیری ۴ متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی