تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مراکز واکسیناسیون کرونا بدون محدودیت سنی در تهران کجاست؟ + آدرس

چند روزی است با ورود چند ده میلیونی واکسن به کشور، برخی از مراکز واکسیناسیون بدون در نظر گرفتن رده سنی به افراد واکسن تزریق می‌کنند. در مطلب زیر آدرس این مراکز در تهران ذکر شده است.

کد خبر: ۱۰۸۳۱۶
۱۲:۲۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

مراکز واکسیناسیون بدون رده سنی کدامند؟

دیدارنیوزـ سبک زندگی: با تسریع واردات واکسن کرونا از کشورهای مختلف به ویژه کشور چین، روند تزریق واکسن هم در کشور و به ویژه شهر تهران رونق گرفته است تا جاییکه در برخی از نقاط تهران و پایگاه های واکسیناسیون بدون در نظر گرفتن رده سنی و دربافت پیامک به همه افراد واکسن می زنند.

یکی از مراکزی که در چند روز گذشته پیشگام این اقدام شد، پارک قیطریه تهران است هر چند این موضوع به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت تکذیب شد اما شنیده ها حاکی از آن است که تزریق واکسن در این پارک بدون در نظر گرفتن رده سنی از هشت صبح تا دو نیمه شب انجام می شود.

در میدان فاطمی، خیابان فاطمی غربی بعد از کارگر دژبانی اجا، ایران مال، پارک گفت و گو، بیمارستان شهدای تجریش، میان ندا چیذر هم می توانید بدون در نظر گرفتن رده سنی واکسن دریافت کنید.

محل سفارت سابق آمریکا در خیابان طالقانی، باشگاه بانک ملی آجودانیه و سوله تزریق واکسن اکباتان و پارک پایداری در خیابان دولت هم جزء مراکزی هستند که بدون محدودیت واکسن می زنند البته مرکز ارتش میدان فاطمی خودرویی است و در بوستان گفت و گو هم از ساعت دو تا هشت شب کار واکسیناسیون انجام می شود.

به روز رسانی یک : بر مبنای آخرین گزارش‌هایی که به دست دیدار رسیده است، این مراکز در حال حاضر شلوغ هستند و ممکن است شهروندان در مراجعه به این مراکز با مشکل مواجه شوند. از این رو بهتر است قبل از مراجعه حضوری از طرق مختلف از تزریق واکسن بدون محدودیت سنی در مرکز مورد نظر اطمینان حاصل فرمایند. 

به روز رسانی دو :به دنبال اعلام افزایش ظرفیت واکسیناسیون سراسری کرونا، مراکزی در برخی شهرهای کشور برای انجام واکسیناسیون ۲۴ ساعته مشخص شده‌اند. در تهران نیز نخستین مرکز در سوله بحرانِ بزرگراه کردستان برای واکسیناسیون ۲۴ ساعته فعال شده است. 

به روزسانی سه: علیرغم اینکه گفته شده به دلیل مراجعه مردم و ازدحام در مراکز گفته شده دیگر واکسیناسیون بدون پیامک و در نظر گرفتن رده سنی انجام نمی شود، اما تحقیقات خبرنگار دیدار نشان می دهد که بوستان گفت و گو، ایوان شمس،ایران مال، اطلس مال، ارتش فاطمی غربی و ورزشگاه آزادی همچنان واکسن را بدون در نظر گرفتن سن انجام می دهند.


بیشتر بخوانید: بعد از تزریق واکسن کرونا چه کنیم؟ چه چیز‌هایی بخوریم و چه چیز‌هایی نخوریم؟


در صورت آگاهی از مناطق دیگر این مطلب به روز می شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی