تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

توهین نژادی هواداران لاتزیو به باکایاکو: بیا این موز مال توست

بازی دو تیم میلان با لاتزیو که در سری آ ایتالیا انجام شد، حاشیه کم نداشت و هواداران لاتزیو به بازیکن سیاه پوست میلان توهین نژادپرستانه انجام دادند.

کد خبر: ۱۰۸۳۰۵
۱۱:۱۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

توهین نژادی هواداران لاتزیو به باکایاکو: بیا این موز مال توست

دیدارنیوز - در جریان برد ۲-۰ میلان مقابل لاتزیو در هفته سوم سری آ، تیمو باکایوکو در بازگشت به میلان شب خوبی را سپری نکرد. او در دقیقه ۶۱ وارد زمین شد، در دقیقه ۶۳ کارت زرد دریافت کرد و در دقیقه ۷۴ به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. باکایوکو از سوی هواداران لاتزیو نیز مورد هجوم توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ هواداران لاتزیو از لحظه ورود باکایوکو به زمین با توهین‌های نژادپرستانه به او حمله کردند. این موضوع باعث ناراحتی هافبک فرانسوی شد و عملکرد او را تحت تاثیر قرار داد. هواداران لاتزیو در مدت زمان کوتاه حضور باکایوکو در زمین، او را میمون خطاب کردند و شعار "این موز برای تو است" را به زبان آوردند. باشگاه میلان پس از جمع آوری مدارک لازم قصد دارد به همین دلیل از لاتزیو به فدراسیون فوتبال ایتالیا شکایت کند.

منبع: طرفداری
برچسب ها: میلان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی