تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مدیر پیشین بایرن درباره بازی ۸-۲: یک کار استثنایی بود

کارل هاینس رومینیگه مدیرعامل پیشین بایرن مونیخ درباره دیدار فرداشب بایرن مونیخ با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و با اشاره به دیدار دو سال گذشته این دو تیم که با نتیجه ۸ -۲ به دست آمد اعلام کرد آن دیدار یک کار استثنایی بود که انجام شد و در نهایت منجر به قهرمانی تیم شد.

کد خبر: ۱۰۸۲۸۵
۰۹:۲۷ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

مدیرپیشین بایرن

دیدارنیوز - دیدار بایرن مونیخ و بارسلونا در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل ۲۰-۲۰۱۹ یکی از تاریخی‌ترین مسابقات در این تورنمنت محسوب می‌شود؛ جایی که بایرن مونیخ موفق شد به شکلی شگفت‌انگیز و با نتیجه ۸-۲ بر بارسلونا غلبه کند. این پیروزی زمانی شیرین‌تر شد که باواریایی‌ها در پایان جام قهرمانی را بالای سر بردند.  

کارل هاینس رومنیگه، مدیر سابق باشگاه بایرن‌مونیخ، اکنون و در آستانه دیدار این تیم مقابل بارسا در دور گروهی فصل جدید چمپیونزلیگ به یادآوری آن خاطره شیرین پرداخته و می‌گوید: " این دیوانه کننده بود. همه ما فکر می‌کردیم که در خواب هستیم و در برخی مواقع بیدار می‌شویم. من معتقدم که من هرگز چنین لحظه‌ای را تجربه نکرده ام و قطعاً دیگر برایم اتفاق نخواهد افتاد. آن بازی به تیم کمک کرد که باور کنند می‌توانند قهرمان لیگ قهرمانان شوند. کاری که هانسی فلیک و تیم ما در لیسبون انجام دادند استثنایی بود. " 

رومنیگه در پاسخ به این سوال که آیا در دوران مدیریت او فلورنتینو پرز درخواستی برای جذب روبرت لواندوفسکی داشته یا خیر گفت: " او هرگز از من در مورد او نپرسید. او من را به خوبی می‌شناسد و می‌داند که بازیکنی مانند لواندوفسکی را قابل فروش نمی‌دانم. من همیشه می‌گفتم که بهترین خرید‌های من طی ۳۰ سال گذشته در بایرن او و نویر بودند. "

رومنیگه درباره ارلینگ هالند نیز گفت: "در حال حاضر چند باشگاه برای متقاعد کردن او و مدیر برنامه اش  صف‌آرایی کرده اند. در واقع فکر کنم مهمترین مسئله به دستمزد او مربوط می‌شود چرا هزینه انتقال از قبل مشخص شده است. من فکر نمی‌کنم که برای هر تیم حاضر در بوندسلیگا جذب او واقع بینانه باشد، حتی بایرن. " 

رومنیگه در مورد سوپرلیگ گفت: "بگذارید بگوییم من را شگفت زده نکرد. فلورنتینو همیشه طرفدار سوپرلیگ بود. ما در مورد یک تاجر بزرگ صحبت می‌کنیم که مدت‌ها با تصمیمات فیفا و یوفا موافقت نکرده بود. این ایده در آوریل متولد نشد، بلکه خیلی زودتر از آن این اتفاق افتاده بود. "

جدایی مسی از بارسا: "در عرض سه سال، لالیگا دو ویترین خود (رونالدو و مسی) را از دست داده است. جای آن‌ها به لحاظ تجاری کاملا خالی خواهد بود که نمی‌توان آن را پر کرد. من این که بارسا مجبور شد به دلیل برخی قوانین مسی را از دست بدهد را یک گل به خودی می‌دانم. "

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بایرن مونیخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی