تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نامجو مطلق: استقلال با تجربه بالا بر الهلال پیروز خواهد شد

سرمربی فصل گذشته آبی پوشان تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد استقلال با داشتن تجربه کافی می‌تواند الهلال را شکست دهد.

کد خبر: ۱۰۸۲۴۰
۱۵:۱۱ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

نامچو مطلق: استقلال

دیدارنیوز - مجید نامجومطلق در مورد بازی حساس استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم استقلال فردا شب برنده بازی باشد. بی‌شک بازی سنگینی خواهد بود زیرا دو تیم پرافتخار آسیا برابر یکدیگر قرار می‌گیرند هر چند که از نظر امکانات و هزینه، استقلال و الهلال قابل مقایسه نیستند.

مجید نامجومطلق در مورد نگرانی برخی از هواداران استقلال به دلیل جدایی چند بازیکن تاثیرگذار تیم فرهاد مجیدی از یک‌طرف و عملکرد خوب الهلال در فصل نقل و انتقالات از طرف دیگر، بیان کرد: استقلال همیشه استقلال است و تجربه‌ای که در آسیا دارد بر کسی پوشیده نیست. این تیم بارها ثابت کرده پول و هزینه نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد.

مجید نامجومطلق در مورد اضافه شدن گابریل پین به کادرفنی استقلال در آستانه بازی مهم برابر الهلال بیان کرد: ایشان یک مربی صاحب نام است و کارنامه خوبی دارد. او در کادرفنی تیم ملی ایتالیا حضور داشته و سالها دستیار چزاره پراندلی بوده، پس مربی توانمند و باسوادی است و امیدوارم در این موقعیت به استقلال و مجیدی کمک کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی