تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خبرنگار عربستانی: استقلال پیروز خواهد شد!

نایف عکاز خبرنگار عربستانی معتقد است که الهلال با وجود آمادگی بالا، در دیدار فردا شب مغلوب استقلال خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۸۲۳۴
۱۴:۵۱ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

خبرنگار عربستانی

دیدارنیوز - با نزدیک شدن به دیدار استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حساسیت ها پیرامون این نبرد سرنوشت ساز افزایش یافته است. کاروان الهلال شب گذشته وارد دبی شد و دو تیم امشب آخرین جلسه تمرینی خود را برای دیدار فردا شب برگزار می کنند.

در همین رابطه، نایف عکاز خبرنگار عربستانی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه معتقد است که شاگردان فرهاد مجیدی توانایی پیروزی بر الهلال را دارند. ضمن اینکه این خبرنگار که طرفدار النصر است، کار تیم مورد علاقه اش در مصاف با تراکتور آسانتر از الهلال خواهد بود.

نظرت در مورد روند آماده سازی الهلال و النصر براى بازی های لیگ قهرمانان آسیا چیست؟
الهلال به شکل بسیار عالی آماده است. آنها بازیکن مهم مصدوم یا محرومی (بجز کنو و عطیف) ندارند. اما النصر مشکلات زیادی برای بازی با تراکتور دارد. به طوری که نزدیک به ١٠ بازیکن این تیم در بازی سه شنبه شب غایب خواهند بود.

نظر هواداران عربستانی در مورد فوتبال ایران و به خصوص تیم های استقلال و تراکتور چیست؟
مردم عربستان استقلال را باشگاه بزرگی به حساب می آورند و همچنین این توانایی را در این تیم می بیند که الهلال را شکست بدهد اما در سوی مقابل تراکتور از این توانایی برخوردار نیست ولی به صورت کلی فوتبال ایران در این سالها پیشرفت زیادی کرده است.

عملکرد الهلال و النصر در هفته های ابتدایی لیگ چطور بوده است؟
عملکرد این دو تیم در 3 هفته نخست لیگ عربستان عادی بوده و آنها کار خاصی انجام نداده اند. هر دو تیم الهلال و النصر در یک بازی عالی کار کرده اند و در دو بازی دیگر ضعیف بوده اند.

شما هوادار النصر هستید. بین هواداران الهلال و النصر رقابت بسیار زیادی وجود دارد. آیا از میان هواداران النصر کسی هست که برای الهلال در دیدار برابر استقلال آرزوی موفقیت داشته باشد؟
هیچ گونه هوادار النصری وجود ندارد که خواهان برد الهلال باشد. همه هواداران النصر طرفدار استقلال بوده و مایل به پیروزی این تیم هستند.

عملکرد کدام بازیکن ایرانی مورد پسند شماست؟
عباس زاده مهاجم تراکتور عملکرد خوبی داشته و هافبک وسط استقلال که نامش را در خاطر ندارم نیز بازیکن خوبی است. (احتمالا مسعود ریکی)

پیش بینی ات از دو بازی نمایندگان ایران و عربستان چیست؟
من فکر می کنم استقلال بتواند الهلال را شکست دهد ضمن اینکه النصر نیز از سد تراکتور عبور خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: الهلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی