تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

اعلام شرایط جدید صدور مجوز تردد بین‌شهری

عیسی فرهادی، فرماندار تهران شرایط جدید صدور مجوز تردد بین شهری را با توجه به شیوع کرونا تشریح کرد و توضیح داد که اگر فرد با وجود داشتن مجوز جریمه شود، چه خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۸۲۱۷
۱۴:۱۳ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

مجوز تردد بین‌شهری

دیدارنیوز ـ عیسی فرهادی، فرماندار تهران با اشاره به تاثیر اجرای طرح منع رفت و آمد در ابتلا به کرونا اظهار کرد: اگر این طرح اجرا نمی‌شد، قطعاً تعداد فوتی‌ها و بستری‌ها افزایش پیدا می‌کرد.

وی افزود: البته بخشی از ضوابط این طرح توسط مردم انجام نشد، ولی امیدواریم با اجرای این طرح و ادامه روند واکسیناسیون اوضاع بهتر شده و در بحث حمل و نقل بین شهری تصمیمات خوبی گرفته شود.

فرهادی با اعلام اینکه بعد از شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، تعداد مسافران در مترو‌ها و اتوبوس روزانه از ۳ میلیون نفر به یک میلیون نفر کاهش پیدا کرد، گفت: ما اجرای طرح ترافیک را در زمان‌های مختلف داشتیم، اما اینکه دائمی نیست، به دلیل لزوم توجه به بحث آلودگی هوا هم هست.

فرماندار تهران با اشاره به تغییراتی در بحث صدور مجوز‌های رفت و آمد برون‌شهری عنوان کرد: این طرح که در بخش اینترنتی در ابتدا با ترافیک درخواست روزانه حدود ۳۰۰ هزار نفر مواجه شد و به مدل حضوری تغییر یافت، با مشاهده صفوف مردمی مجددا به حالت سامانه‌ای تغییر داده شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این طرح با اصلاحات به افرادی شامل فعالان بنگاه‌های تجاری، کادر درمان، دانشجویان در حال تحصیل در شهر‌های دیگر، بستگان درجه یک و دو فوت‌شدگان کرونایی، افراد دارای نوبت پزشکی و همچنین دانش‌آموزان که برنامه تحصیلی خارج از تهران دارند، می‌شود.

فرهادی اعلام کرد: افراد برای اخذ مجوز رفت و آمد برون‌شهری تهران از صبح تا ساعت ۱۲ فرصت دارند به صورت رایگان در سامانه ثبت‌نام کنند و تنها یک بار در ماه می‌توانند به مدت یک هفته از مجوزی که به نام شخص و با پلاک خودروی اعلام‌شده صادر می‌شود، استفاده کنند. چنانچه بین راه هم از جانب پلیس جریمه‌ای صورت بگیرد، جای نگرانی نیست و جریمه پاک خواهد شد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: ممنوعیت تردد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی