تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شنبه خاطره‌انگیز رونالدو جنجالی تمام شد!

بازگشت رونالدو به اولدترافورد که با خاطره فوق‌العاده‌ای همراه شد، اما زنده شدن یک خاطره قدیمی بار دیگر جنجال را در کنار نام رونالدو زنده کرد.

کد خبر: ۱۰۸۲۰۲
۱۳:۲۷ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

شنبه خاطره‌انگیز رونالدو جنجالی تمام شد!

دیدارنیوز - شنبه عصر برای کریستیانو رونالدو روزی خاطره‌انگیز رقم خورد، چرا که با استقبال باشکوه هواداران منچستریونایتد به ورزشگاه اولدترافورد برگشت و ۲ گل هم مقابل نیوکاسل در جریان پیروزی ۴ بر یک تیمش در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند.

با این حال یک اتفاق بد هم برای رونالدو در این روز افتاد که البته تاریخ نشان داده کریس بدون توجه به این حواشی به کارش ادامه می‌دهد. یک هواپیما بر فراز ورزشگاه اولدترافورد دیده شد که بنری با جمله «کاترین مایورگا را باور کنید» به چشم می‌خورد.

طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، این بنر توسط گروه فمنیستی «لِول‌آپ» بالای ورزشگاه اولدترافورد به پرواز درآمده تا از قربانی تجاوز جنسی رونالدو حمایت کند.

کاترین مایورگا به کریستیانو رونالدو اتهام زده بود سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس‌وگاس آمریکا به او تجاوز کرده است. به همین دلیل هم زن آمریکایی خواهان ۱۸ میلیون پوند بابت درد و رنج گذشته، ۱۸ میلیون پوند بابت درد و رنج آتی و ۱۸ میلیون پوند بابت خسارت تنبیهی شده بود. ضمن اینکه هزینه‌های دادگاهی او نیز حدود ۲٫۵ میلیون پوند است.

رونالدو به شدت ادعاهای مایورگا را تکذیب کرده و آنها را دروغ خوانده است. در سال ۲۰۱۰ این زن مبلغ ۳۷۵۰۰۰ دلار را به عنوان بخشی از توافق خارج از دادگاه به عنوان غرامت دریافت کرد و پذیرفت از شکایت صرف‌نظر کند. اما سه سال بعد او به دادگاهی در لاس وگاس شکایت رسمی کرد و مدعی شد زمانی که این توافق را انجام داده از نظر روحی آسیب دیده بوده است و تحت فشار مجبور به توافق شده است.

برچسب ها: رونالدو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی