تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

حجت‌الاسلام ایمانی امام جمعه لواسان شد

پس از ۷ سال، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی به جای حجت الاسلام لولسانی، به عنوان امام جمعه بخش لواسانات منصوب شد.

کد خبر: ۱۰۸۱۹۷
۱۳:۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام ایمانی امام جمعه لواسان شد

 

دیدارنیوز: حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی روز یکشنبه در حکمی از سوی رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به عنوان امام جمعه بخش لواسانات منصوب شد.


 شورای سیاستگذاری ائمه جمعه روز گذشته در واکنش به برخی خبر‌ها درباره پایان مأموریت امام جمعه سابق لواسان، نوشت: بر اساس خط و مشی ابلاغی، احکام ائمه جمعه، چون سایر کارگزاران نظام اسلامی مدت دار است و برای یک دوره سه ساله صادر می‌شود که ممکن است به اقتضای شرایط، برای دوره‌های متوالی تمدید شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین لواسانی امام جمعه سابق لواسان، به مدت ۷ سال عهده‌دار این مأموریت بوده است که سه سال در دوره مدیریتی قبلی نهاد نماز جمعه و سه سال دوم در دوره مدیریتی جدید نهاد نماز جمعه خدمت کرد. از سال گذشته که برای تصمیم‌گیری با او رایزنی و گفتگو شد، با اظهار تمایل برای خروج از این مسوولیت به دلیل فشار‌های سنگینی که با صبوری تحمل کرده بودند، درخواست کرد به مدت یک سال دیگر ادامه خدمت داشته باشند و همین رو در یک سال گذشته، بر اساس تفاهم طرفین، او، برای دوره سوم مشغول به خدمت بود و اساساً واژه برکناری واقعیت ندارد.  

 به گزارش دیدار؛ مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در واکنش به حواشی و جریان رسانه‌ای شکل گرفته در فضای مجازی و طرح برخی نگرانی‌ها از پایان ماموریت امام جمعه لواسان اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در پی برکناری امام جمعه لواسان در هفته گذشته و اعلام این خبر توسط شخص حجت الاسلام والمسلمین لواسانی؛ در حساب توییتری خود و اعتراضات طرفداران او در جریان نماز جمعه روز جمعه 19 شهریور؛ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در واکنش به این اعتراضات بیانیه ای صادر کرد و در بخشی از آن گفت: دوره امامت جمعه ائمه محدود است و مادام‌العمر نیست. امید داشتیم حجت‌الاسلام لواسانی مواضع شفاف اتخاذ کند.



 

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی