تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در ۳ استان، گرد و خاک در نوار شرقی

صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش نسبی دما در برخی مناطق، از بارش پراکنده و وزش باد شدید در بعضی نقاط کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۰۸۱۸۲
۱۲:۳۴ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

پیش‌بینی هواشناسی

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: از امروز (۲۱ شهریور) تا اواسط هفته در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز روند افزایش نسبی دما رخ خواهد داد همچنین تا اواخر هفته جاری در شرق کشور به‌ویژه در نوار شرقی خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: طی ۲ روز آینده شمال و مرکز خلیج فارس و سواحل شرق عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۲ شهریور) صاف و در اواسط روز همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۳ شهریور) نیز صاف و در اواسط روز همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۳ و ۲۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی