تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رونالدو: من برای برنده شدن به منچستریونایتد آمدم

فوق ستاره پرتغالی باشگاه منچستریونایتد بعد از درخشش در اولین بازی خود در اولدترافورد اعلام کرد برای برنده شدن و کمک به منچستر به این تیم بازگشته است.

کد خبر: ۱۰۸۱۴۰
۰۹:۴۳ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

رونالدو: من برای برنده شدن به منچستریونایتد آمدم

دیدارنیوز - به نقل از Sky Sport، کاپیتان تیم ملی پرتغال در بازگشت به اولدترافورد درخشان ظاهر شد و در جریان برد ۴-۱ تیمش برابر نیوکاسل، دو گل به ثمر رساند. رونالدو پس از مسابقه در مصاحبه‌ای گفت:

 شب قبل به این فکر بودم که بازی خوبی انجام بدهم و بدین ترتیب نشان بدهم هنوز می‌توانم به تیم کمک کنم. این باشگاه حیرت انگیز و من واقعا به آن افتخار می‌کنم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا به من افتخار کنند. همه می‌دانند که فوتبال انگلیس با همه جای دنیا فرق دارد و حقیقتا این خاص‌ترین آن هاست. من به منچستر تعلق دارم؛ در ۱۸ سالگی به اینجا آمدم و برخورد بسیار خوبی با من صورت گرفت و به همین دلیل دوباره برگشته ام.  

 واقعا در ابتدای بازی اضطراب زیادی داشتم. شاید از این نظر که انتظار نداشتم کل بازی نام مرا فریاد بزنند، طبیعی بود. استقبال بی نظیری صورت گرفت، ولی من برای برنده شدن در بازی‌ها و کمک کردن به تیم اینجا هستم.  

 باید با اعتماد به نفس کار کنیم. اگر این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپاست، باید پخته عمل کنیم. به نظرم در مسیر درستی قرار داریم و من هم برای کمک کردن به تیم اینجا هستم.   

 انتظار نداشتم دو گل بزنم؛ یک گل چرا، ولی دو گل نه. باید از هواداران بابت لطفی که داشتند تشکر کنم. واقعا به این مسئله افتخار می‌کنم.   

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی