تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جشنواره مذهب امروزِ ایتالیا، میزبان ۱۰ فیلم ایرانی

فیلم بلند «دختر آبی» و مستند «نان مقدس» در کنار هشت فیلم کوتاه، نمایندگان سینمای ایران در جشنواره «مذهب امروز» در ایتالیا خواهند شد.

کد خبر: ۱۰۸۱۱۴
۱۷:۴۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

جشنواره مذهب امروزِ ایتالیا

دیدارنیوز ـ بیست و چهارمین جشنواره فیلم «مذهب امروز» در کشور ایتالیا، میزبان نمایش ۱۰ فیلم ایرانی خواهد شد.

فیلم بلند «دختر آبی» از کیوان مجیدی و مستند بلند «نان مقدس» ساخته رحیم ذبیحی، از جمله آثار ایرانی هستند که در این جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

همچنین فیلم‌های کوتاه «مادرزاد» ساخته مشترک سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی، «قبل از تاریکی» ساخته مصیب حنائی، «خاک رُس» از اردلان زینتی، «دابور» به کارگردانی سعید نجاتی، «دست‌ها» از آمن صحرایی، «تن‌ها نخواهم ماند» به کارگردانی یاسر طالبی و «مندلی» ساخته مقداد جلالی هم، دیگر نمایندگان ایران در این رویداد سینمایی هستند.

بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مذهب امروز» از ۲۲ تا ۲۹ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۷ مهر) در شهر ترنتو ایتالیا برگزار خواهد شد.

۵۷۵۷

برچسب ها: سینمای ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی