تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
توسط شرکت مدرنا تولید می‌شود

واکسن ترکیبی برای پیشگیری از آنفلوانزا و کرونا

شرکت مدرنا واکسنی ترکیبی برای پیشگیری از بروز بیماری‌های آنفلوانزا و کرونا تولید خواهد کرد. این شرکت سعی دارد بازار واکسن علیه بیماری‌های تنفسی را به کنترل خود درآورد.

کد خبر: ۱۰۸۱۱۲
۱۷:۲۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

واکسن ترکیبی مدرنا

دیدارنیوز‌ ـ شرکت داروسازی مدرنا اخیراً اعلام کرده است که در حال تولید واکسنی است که بتواند علاوه بر دوز تقویتی واکسن کرونا، همزمان مانع بروز بیماری آنفلوآنزا شود. این شرکت طی بیانیه‌ای اظهار کرده است که سعی دارد بازار واکسن علیه بیماری‌های تنفسی را به کنترل خود درآورد.

شرکت مدرنا در حال انجام دادن آزمایش‌های بالینی برای ارائه واکسنی است که می‌تواند ویروس سین سیشیال تنفسی را در میان بزرگسالان کنترل کند، این ویروس شایع‌ترین علت بیماری تنفسی در میان کودکان است؛ البته بزرگسالان نیز پس از آلوده شدن به این ویروس علائمی شبیه به سرماخوردگی را تجربه می‌کنند.

نتایج مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که دوز تقویتی واکسن کرونا خطر ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ در میان افراد بالای ۶۰ سال را به میزان ۸۶ درصد کاهش می‌دهد؛ بنابراین انتظار می‌رود که شرکت مدرنا میلیارد‌ها دلار برای واکسن تقویتی خود سودآوری داشته باشد، این سود با اضافه شدن واکسن آنفلوآنزا و دیگر بیماری‌ها چند برابر خواهد شد.

شرکت مدرنا در تلاش است که مجوز تزریق دوز تقویتی واکسن کرونا را از دولت آمریکا دریافت کند، البته سازمان جهانی بهداشت (WHO) از کشور‌های ثروتمند درخواست کرده است برنامه‌های مربوط به تزریق دوز تقویتی را متوقف کنند، زیرا هنوز فرآیند واکسیناسیون در کشور‌های فقیر به سطح قابل رضایتی نرسیده است. / ایمنا

منبع: ایمنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی