تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

واکسیناسیون بالای ۱۸ ساله‌ها تنها شامل خانواده کادر درمان می‌شود

رضا جلیلی خوشنود، رئیس بیمارستان شهدای تجریش تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در مرکز واکسیناسیون این مرکز را رد کرد و گفت این موضوع تنها شامل خانواده کادر درمان می‌شود.

کد خبر: ۱۰۸۱۱۰
۱۷:۱۸ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

واکسیناسیون خانواده کادر درمان

دیدارنیوز ـ رضا جلیلی خوشنود، رئیس بیمارستان شهدای تجریش در توضیح خبری که درباره واکسیناسیون کرونای افراد بالای ۱۸ سال در این بیمارستان منتشر شده، گفت: «در حال تمام تزریق‌هایی که خارج از اولویت‌های سامانه تزریق می‌شود، مربوط به خانواده‌های کادر درمان است که بر اساس اعلام وزارت بهداشت واکسیناسیون این افراد آغاز شده و بدون محدودیت سنی در حال انجام است.»

او افزود: «به جز این موارد تمام مراجعه‌کنندگان باید بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه سلامت یعنی متولدان ۱۳۵۵ به قبل باشند تا تزریق برای آن‌ها صورت بگیرد.» جلیلی در ادامه به وضعیت بستری‌های کرونا در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: «وضعیت نسبت به هفته‌های قبل بهتر شده است، در حال حاضر با کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی بستری‌ها مواجه شده‌ایم، بیشتر بیمارانی هم که در حال حاضر در بخش‌های آی‌سی‌یو بستری‌اند، در روز‌های گذشته پذیرش شده‌اند.»

بر اساس اعلام رییس بیمارستان شهدای تجریش، با توجه به کاهش روند مراجعات، در حال حاضر تخت خالی برای بستری بیمار جدید کرونایی وجود دارد و محدودیت پذیرش اعمال نمی‌شود: «امیدواریم با عبور از پیک پنجم شاهد تداوم این وضعیت در روز‌های آینده باشیم و با افزایش یافتن سرعت واکسیناسیون در کشور بحران پاندمی کرونا را پشت سر بگذاریم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی