تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

توضیحات مدیرعامل ذوب آهن درباره یک خبر جنجالی

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان توضیحاتی درباره خرید واکسن کرونا از روسیه ارائه داد.

کد خبر: ۱۰۸۰۹۴
۱۵:۵۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

توضیحات مدیرعامل ذوب آهن درباره یک خبر جنجالی

دیدارنیوز - مجتبی فریدونی درباره اقدام باشگاه ذوب‌آهن برای دریافت واکسن کرونا، به جای ۳۰۰ هزار یورو غرامت از باشگاه روبین کازان روسیه، اظهار داشت: با این کار ما از ۳۰۰ هزار یورو صرف نظر نکردیم و به دنبال حفظ ارزش پول‌مان هستیم. پیشنهاد دریافت واکسن به جای پول، به معنی خیرات کردن این مبلغ نیست. با بخش خصوصی‌ که در حال واردات واکسن است در ارتباط هستیم و می‌توانیم واکسنی که وارد می‌کنیم را حتی به چند برابر قیمت تمام شده، بفروشیم اما این کار را نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: منصفانه این است که می‌توانیم اصل پول‌مان را بدون کارمزد با خرید واکسن به علاوه ۱۵-۱۰ درصد سود به دست بیاوریم. همچنین تمامی پولی که از واکسن‌ها به دست می‌آید صرف باشگاه خواهد شد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.  

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه آیا عدم امکان واریز ۳۰۰ هزار یورو به حساب داخلی، باعث شده باشگاه ذوب‌آهن چنین تصمیمی بگیرد، عنوان کرد: امکان ورود پول به ایران وجود دارد ولی برای این کار باید کارمزد زیادی پرداخت کنیم. وقتی واکسن به جای پول می‌گیریم علاوه بر حفظ کامل ارزش پول، نه تنها هزینه‌ای برای کارمزد نمی‌کنیم، بلکه سود هم می‌کنیم. یعنی با این کار حدود ۵۰ درصد برای ما تفاوت قیمت وجود دارد. ما بی‌خیال ۳۰۰ هزار یورو نشدیم ولی مجبوریم در فضای تحریمی این کار را انجام دهیم. 

برچسب ها: ذوب آهن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی