تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

پیش‌بینی هواشناسی امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۰

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۰ شهریرو ماه در استان‌های شمالی کشور ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۰۸۰۹۱
۱۵:۵۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

پیش‌بینی هواشناسی امروز

دیدارنیوز ـ با توجه به پیش‌بینی کلی براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری هواشناسی ایران، امروز ۲۰ شهریور در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده و در ساعات بعدازظهر در غرب هرمزگان افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

فردا در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و دوشنبه در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد همچنین روند افزایش نسبی دما از امروز تا اواسط هفته جاری در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز پدیده حاکم خواهد بود.

طی امروز و فردا وزش باد شدید در شرق کشور به‌ویژه در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم خواهد داشت و شمال و مرکز خلیج فارس و سواحل شرقی عمان طی سه روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا صاف و در اواسط روز همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه نیز صاف، گاهی قسمتی ابری و در اواسط روز همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۵ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی