تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

داوران ایرانی بدون تست کرونا و تزریق واکسن در کلاس‌های پیش فصل!

بنا بر ادعای یک خبرگزاری داخلی، کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد دارد کلاس‌ های پیش فصل داوران را به صورت متمرکز در شرایط سخت کرونایی برگزار کند

کد خبر: ۱۰۸۰۸۷
۱۵:۳۸ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

داوران ایرانی بدون تست کرونا و تزریق واکسن در کلاس‌های پیش فصل!

دیدارنیوز - هر سال قبل از شروع فصل جدید مسابقات فوتبال، کلاس‌های پیش فصل برای داوران برگزار می‌شود. امسال تعداد داوران بیشتر شده و به ۱۷۹ نفر رسیده است.

در شرایطی که ایران وضعیت کرونایی سختی را سپری می‌کند، کمیته داوران قصد دارد کلاس‌های پیش فصل را به صورت حضوری و متمرکز در یکی از استان‌های کشور برگزار کند. این در حالی است که از داوران تست کرونا گرفته نشده و بسیاری از آن‌ها نیز واکسن نزده‌اند.

از طرفی، فیفا کلاس‌های توجیهی برای داوران را به صورت وبینار و آنلاین برگزار می‌کند. اکنون این سوال مطرح می‌شود که وقتی امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین وجود دارد، چرا باید در این روز‌های سخت کرونایی حضوری باید برگزار شود؟ آیا کمیته داوران امکان گرفتن تست کرونا از ۱۷۹ نفر را دارد؟ اگر یکی از داوران ناقل باشد، در صورت سرایت به سایر داوران چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

این اتفاق در حال حاضر بیشتر می‌تواند به ضرر داوران بین‌المللی باشد که به آن‌ها قضاوت‌های خارج از کشور نیز داده می‌شود و اگر دچار ویروس کرونا شوند، امکان قضاوت در دیدار‌های بین‌المللی را از دست خواهند داد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی