تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اعتراض مربی قایدی و احمد نور به حضورشان در تیم ملی

مهدی علی سرمربی شباب الاهلی امارات از حضور دو بازیکن لژیونر ایرانی خود در تیم ملی انتقاد کرد و گفت آمادگی مناسبی نداشتیم.

کد خبر: ۱۰۸۰۷۹
۱۵:۲۰ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

اعتراض مربی قایدی و احمد نور به حضورشان در تیم ملی

دیدارنیوز - مهدی علی سرمربی شباب الاهلی از وضعیت آمادگی دو ستاره ایرانی جدیدش یعنی مهدی قائدی و احمد نوراللهی ابراز نگرانی کرد.

علی در مصاحبه خود عنوان کرد: برای ما ایام فیفا دی مفید نبود. مخصوصا دو بازیکن ایرانی ما مهدی قایدی  و احمد نوراللهی در ایام پیش ما نبودند و این باعث شد تا آمادگی خوبی نداشته باشیم.

وی افزود: این دو بازیکن ایرانی قبل از چند روز از ایام فیفا دی به ما ملحق شدند و بعد از چند روز تمرین از ما جدا شدند. آنها می دانستند فقط چند دقیقه برای ما در هفته سوم لیگ بازی کردند ولی با این وجود راهی اردوی تیم ملی کشورشان شدند.

برچسب ها: مهدی قایدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی