تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آبادانی‌ها در کنار منصوریان: آبی و قرمز نداریم

علیرضا منصوریان سرمربی پیشین استقلال، تراکتور، آلومینیوم اراک که حالا به نفت آبادان رفته است، قول شاد کردن دل هوادران را به آن‌ها داده است.

کد خبر: ۱۰۸۰۷۵
۱۵:۱۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

آبادانی‌ها در کنار منصوریان: آبی و قرمز نداریم

دیدارنیوز - سرمربی اسبق استقلال که صنعت نفت در واقع ششمین تیم لیگ برتری است که هدایت آن را برعهده گرفته، در بدو ورود به آبادان مورد استقبال گروهی از هواداران این تیم قرار گرفت. آنها ضمن خوشامدگویی به منصوریان، همان جا به او گفتند: آقای منصوریان ورودت به آبادان و سرمربی شدن شما در صنعت نفت را تبریک می‌گوییم. شما مربی توانمندی هستید و امیدواریم تیم محبوب ما با هدایت شما بتواند نتایج مناسبی در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر کسب کند. ما این توانایی را در وجودت می‌بینیم که صنعت نفت را  متحول کنی. شما قبلاً بارها با تیم‌های لیگ برتری به آبادان سفر کرده‌ای و می‌دانی که در اینجا هیچ کس نه آبی است و نه قرمز. همه ما اینجا زرد طلایی هستیم و طرفدار صنعت نفت؛ بنابراین دلمان می‌خواهد شما هم تمام فکر و ذکرت صنعت نفت آبادان باشد.

علیرضا منصوریان نیز ضمن تشکر از هواداران بابت استقبال و دلگرمی دادن به او تصریح کرد: بابت استقبال و اعتمادی که به من دارید بسیار ممنونم. موفق شدن صنعت نفت آبادان آرزوی مشترک من و شما و البته هدف یکسان همه ماست. من آمده‌ام تا دل هواداران صنعت نفت را شاد کنم و امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی