تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازگشت فوق ستاره هدف بارسلونا در ژانویه

دنی اولمو ستاره خط هافبک تیم ملی اسپانیا و باشگاه آر بی لایپزیش آلمان که درخشش خیره کننده‌ای در یورو ۲۰۲۰ داشت به هدف جدی نقل و انتقالات بارسلونا برای ژانویه ۲۰۲۲ است.

کد خبر: ۱۰۸۰۶۴
۱۴:۳۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

بازگشت فوق ستاره هدف بارسلونا در ژانویه

دیدارنیوز - بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۱، هزینه خاصی انجام نداد و برای جلوگیری از ورشکستگی باشگاه، ستارگان بزرگی این تیم را ترک کردند تا میزان هزینه‌ها و دستمزد‌ها به طرز قابل توجهی کاهش یابد. با این حال بلوگرانا علاقه‌مند است یک ستاره تهاجمی جوان به خدمت گیرد.

بارسلونا برای جذب دنی اولمو، هافبک تهاجمی ۲۳ ساله لایپزیش و تیم ملی اسپانیا که محصول آکادمی لاماسیا است،  اصرار زیادی دارد. در روز پایانی نقل و انتقالات، بارسلونا برای جذب اولمو پرس و جو کرد، اما به خاطر کمبود وقت، چنین انتقالی انجام نشد. با این حال اولویت اصلی بارسلونا در فصول بعدی نقل و انتقالات، همچنان دنی اولمو است. در ژانویه بارسلونا بار دیگر برای جذب این هافبک اسپانیایی تلاش خواهد کرد. بارسلونا در حال حاضر ۶۰ میلیون یورو برای هزینه کردن در ژانویه در اختیار دارد که آن‌ها می‌خواهند این پول را برای جذب اولمو هزینه کنند. به نظر می‌رسد رقم درخواستی لایپزیش برای فروش ستاره اسپانیایی اش، حدود ۷۰ میلیون یورو خواهد بود که احتمالا این برای بارسلونا چندان مشکل ساز نخواهد بود.

دنی اولمو فوتبالش را در تیم پایه‌های باشگاه بارسلونا شروع کرد، اما در سال ۲۰۱۴ با انتقالی آزاد به دینامو زاگرب کرواسی پیوست و پنج سال در این باشگاه ماند. در ژانویه ۲۰۲۰ نیز او در انتقالی ۲۲ میلیون یورویی راهی لایپزیش شد.  

منبع: طرفداری
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی