تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محدودیت‌های کرونایی برای سفر‌های هوایی اربعین

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تا این لحظه، انجام تست پی. سی. آر منفی برای زائران واکسینه شده در مراسم اربعین ۱۴۰۰ جزو پروتکل‌های قطعی است، البته شاید در روز‌های آتی در تصمیمات اتخاذ شده، تغییراتی اعمال شود.

کد خبر: ۱۰۸۰۵۴
۱۳:۵۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

محدودیت‌های کرونایی سفر‌های اربعین

دیدارنیوز ـ مراسم اربعین حسینی امسال با سهمیه هوایی ورود ۳۰ هزار زائر ایرانی آن‌هم با شرایط خاص به عراق برگزار می‌شود.

یکی از این شرایط، تزریق دو دوز کامل واکسن کرونا است و فقط تقاضای افرادی برای سفر به عراق پذیرفته می‌شود که هر دو دوز واکسن کرونا را البته بدون شرط نوعِ آن دریافت کرده باشند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی درباره آخرین شروط بهداشتی مورد توافق ایران و عراق برای انجام سفر‌های اربعین ۱۴۰۰ گفت: ممکن است در روز‌های آتی تصمیمات اتخاذ شده تغییر کند، اما تا این ساعت مسافرانی می‌توانند به عنوان زائر بلیت سفر به عراق را خریداری کنند که هر دو دوز واکسن کرونا را زده باشند و ۷۲ ساعت قبل از سفر نیز تست پی. سی. آر منفی دریافت کرده باشند.

به گفته محمد حسن ذیبخش، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی داخلی تابع تصمیمات و پروتکل‌های بهداشتی هستند و هر تصمیمی در این زمینه گرفته شود اجرایی خواهیم شد.

فاصله‌گذاری اجتماعی در پرواز‌های خارجی نداریم

سخنگوی سازمان هواپیمایی درباره رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پرواز‌های اربعین نیز، بیان کرد: از ابتدا دستورالعمل رعایت ۶۰ درصدی مسافرگیری در پرواز‌های خارجی اجرایی نمی‌شد. برای پرواز‌های اربعین نیز دستورالعمل همین است و به دلیل واکسینه بودن زائران نیازی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پرواز‌ها نیست.

منبع: ایرنا
برچسب ها: اربعین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی