تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

یک پرسپولیسی در کنار کیروش در تیم ملی مصر

کارلوس کیروش که به تازگی سرمربی تیم ملی مصر شده است، نلو وینگادا سرمربی پیشین پرسپولیس را در کادر فنی خود در اختیار خواهد داشت.

کد خبر: ۱۰۸۰۳۴
۱۲:۴۸ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

یک پرسپولیسی در کنار کیروش در تیم ملی مصر

دیدارنیوز - کارلوس کی‌روش که به طور خاص در فوتبال ایران با حضور دستیاران بومی در کادر خود مخالف بود در مذاکره با فدراسیون فوتبال مصر حضور سه مربی مصری در کادرش را پذیرفته و البته سه دستیار هموطن خود را نیز به کار می‌گیرد.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال مصر ضیاء السید و محمد شوقی به‌عنوان دستیاران کی‌روش در تیم ملی مصر انتخاب شده‌اند و عصام الحضری نیز مربی دروازه‌بانان تیم ملی این کشور خواهد بود.

نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس که از گذشته سابقه همکاری با فدراسیون فوتبال مصر را داشته است به‌ عنوان مدیر فنی در کنار کی‌روش حضور دارد و با دوست قدیمی خود در این کشور نیز همکاری خواهد کرد.

همچنین اوسیانو کروز یکی از دستیاران کی‌روش در ایران کمک اول او در تیم ملی مصر خواهد بود.‌ یک مربی بدنساز و یک آنالیزور پرتغالی هم با نظر کی‌روش به این تیم می‌پیوندند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی