تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

گواردیولا به دنبال فاتی برای منچسترسیتی نیست

مدیربرنامه آنسو فاتی به دنبال افزایش حقوق اوست تا قراردادش تمدید شود و از طرفی این بازیکن را به منچسترسیتی پیشنهاد داده است اما گواردیولا هرگز به دنبال او نیست.

کد خبر: ۱۰۸۰۰۷
۱۱:۱۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

گواردیولا به دنبال فاتی برای منچسترسیتی نیست

دیدارنیوز - پپ گواردیولا در حال حاضر هدایت سیتی را برعهده دارد، اما همچنان یکی از بازیکنان مشهور سابق بارسلونا به حساب می‌آید. او همواره علاقه بی‌اندازه خود به این باشگاه را نشان داده است. این مربی رابطه خوبی نیز با خوان لاپورتا، رییس فعلی بارسا، دارد و دوست نزدیک او است. به همین دلیل است که گواردیولا هرگز کاری نمی‌کند که به بارسا آسیب بزند، حتی اگر این اقدام مانع از تقویت سیتی شود.

او پیش از این عملا ثابت کرد که حاضر نیست تحت هیچ شرایطی کار را برای بارسلونا دشوار کند. او فصل گذشته در جنجال معروف لیونل مسی و بارسلونا حاضر نشد این بازیکن آرژانتینی را به خدمت بگیرد. او امسال نیز پس از انتشار بیانیه بارسا و اعلام جدایی این بازیکن گفت: «جدایی مسی از بارسلونا با توجه به دلایل شرح داده شده بسیار واضح بود. من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. وقتی چنین بازیکن بزرگی را از دست می‌دهید، باید تصمیمات بزرگی بگیرید. مسی بخشی از برنامه‌های ما نیست.»
و سرنوشت بار دیگر گواردیولا را در برابر بارسلونا قرار داد. ژرژ مندز، مدیربرنامه آنسو فاتی، می‌خواهد بارسلونا را مجبور کند که دستمزد این بازیکن را پیش از بازگشت او به تمرینات و پشت سر گذاشتن مصدومیت زانو، با تمدید قرارداد افزایش دهد.

به همین دلیل مندز، این بازیکن را به تیم‌های بزرگی در اروپا پیشنهاد کرده و سعی می‌کند بارسا را به این شکل بترساند تا آن‌ها با تمدید قرارداد موافقت کنند و شرایط قرارداد آنسو فاتی هرچه سریع‌تر عملی شود. یکی از باشگاه‌هایی که مندز با آن‌ها تماس گرفته منچسترسیتی بوده است. مشخصا فاتی می‌تواند خریدی عالی برای گواردیولا باشد چرا که از کیفیت بالایی برخودار است و با توجه به این که در لاماسیا رشد کرده، می‌تواند با برنامه‌های این مربی نیز سازگار شود. با این حال گواردیولا از تیکی بگیریستاین خواست که وارد بازی مندز نشود، چون او هرگز نمی‌خواهد به بارسا آسیب بزند که در هرحال سعی می‌کند بر یکی از دشوارترین شرایط اقتصادی تاریخ خود غلبه کند.

خوان لاپورتا از این اقدام گواردیولا به خوبی استقبال کرده و از رفتار‌های ژرژ مندز بسیار ناراحت است. او امید دارد که آنسو فاتی برخلاف خواسته‌های مدیربرنامه‌های خود، گامی به سوی باشگاه برداشته و با کاهش دستمزدش موافقت کند.   

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی