تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

گواردیولا: منتظر خبرهای خوب درباره ادرسون و ژسوس هستم

سرمربی تیم منچسترسیتی به دلیل محرومیت بازیکنان برزیلی از سوی فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد منتظر خبرهای خوبی هستیم.

کد خبر: ۱۰۸۰۰۲
۱۰:۵۸ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

گواردیولا

دیدارنیوز - سیتی جز پنج باشگاه لیگ برتری است که اجازه سفر بازیکنانش به کشور‌های حاضر در فهرست قرمز انگلیس در آمریکای جنوبی را نداد، اما فدراسیون فوتبال برزیل خواهان محرومیت بازیکنانی شده که این تیم را در این وقفه دیدار‌های ملی همراهی نکردند.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر لسترسیتی گفت: «در حال حاضر که ساعت ۱:۳۵ بعدازظهر است هنوز چیزی مشخص نیست. امیدوارم آن‌ها بتوانند بازی کنند. ما صبر می‌کنیم تا ببینم که آیا خبر خوبی می‌رسد یا خیر. امیدواریم بتوانند بازی کنند. ما منتظر خواهیم بودیم و ببینیم که یا تا فردا خبری به ما در این باره که آیا آن‌ها می‌توانند بازی کنند یا خیر خواهد رسید. من این موقعیت را درک نمی‌کنم، چون نمی‌دانم باید چه کار کنیم. این که بازیکنان ما برای بازی به اردوی تیم‌های ملی کشور‌هایی ملحق شوند که در آن‌ها به دنیا آمده‌اند برای ما باعث افتخار است. ما اجازه سفر را به آن‌ها ندادیم، چون پس از برگشت باید ۱۰ روز قرنطینه می‌شدند. درک این موضوع سخت است و به همین دلیل منتظر بیانیه فیفا هستیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا احتمال حضور آن‌ها در میدان وجود دارد گفت: «ما تا فردا صبر خواهیم کرد. در حال حاضر فکر می‌کنم آن‌ها بازی می‌کنند، چون هنوز دستور دیگری به من نرسیده است.»

باشگاه‌های لیگ برتر پیش از وقفه دیدار‌های ملی به اتفاق آرا به این نتیجه رسیدند که اجازه جضور بازیکنان خود در دیدار‌های ملی که لازمه آن‌ها سفر به کشور‌های حاضر در فهرست قرمز است را ندهند، چرا که بنا بر قوانین انگلیس، بازیکنان در هنگام برگشت باید با قرنطینه ۱۰ روزه مواجه می‌شدند.

فدراسیون فوتبال برزیل درخواست محرومیت برای بازیکنانی کرده که این تیم را در دیدار‌های انتخابی جام جهانی همراهی نکردند و سیتی امیدوار است راه حلی برای جلوگیری از محرومیتی پیدا کند که باعث می‌شود لیورپول، منچستریونایتد، چلسی و لیدز یونایتد نیز برخی از بازیکنان خود را از دست بدهند.

به نظر می‌رسد فیفا نیز از اقدام باشگاه‌های انگلیسی رضایت ندارد و پیش از این از مقامات دولت انگلیس خواسته بود که استثنایی را برای بازیکنان حاضر در اردو‌ها تیم ملی که در حباب بهداشتی ورزشی قرار دارند قائل شود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: گواردیولا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی