تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پرسپولیس با این فرد همکاری را ادامه می‌دهد

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس که با رفتن سمیعی اعلام کرده بود دیگر در این تیم نمی‌ماند اعلام کرد در صورت صلاحدید مدیرعامل باشگاه همکاری خود را ادامه خواهد داد.

کد خبر: ۱۰۷۹۹۳
۱۰:۲۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

پرسپولیس با این فرد همکاری را ادامه می‌دهد

دیدارنیوز - ابراهیم‌شکوری که این روزها سرباز هم هست قبلا گفته بود با رفتن جعفر سمیعی از پرسپولیس من هم می‌روم اما حالا ابراز امیدواری کرده که در پرسپولیس بماند.

او در مصاحبه‌ای گفت اگر آقای صدری بخواهد من حاضرم در پرسپولیس بمانم. این در حالی است که وضعیت خود صدری هم در پرسپولیس مشخص نیست و حکم سرپرست موقت را دارد.

همان طور که می‌دانید طی روزهای گذشته اسامی مختلفی برای حضور در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل و جانشین صدری مطرح شده که باید این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد یا نه؟

اما به هر حال تا بازی با استقلال تاجیکستان که سه‌شنبه هفته آینده برگزار می شود، بعید است تغییرات مدیریتی خاصی را در پرسپولیس شاهد باشیم.

منبع: میزان
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی