تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
توسط جمعیت هلال احمر

واردات ۱۰ میلیون دز واکسن کرونا در هفته جاری

محمد حسن قوسیان مقدم، دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر از واردات حدود ۱۰ میلیون دز واکسن کرونا طی هفته جاری خبر داد.

کد خبر: ۱۰۷۹۸۹
۱۰:۱۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

واردات واکسن به کشور

دیدارنیوز ـ محمد حسن قوسیان مقدم دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر در مورد واردات محموله‌های جدید واکسن به کشور گفت:جمعیت هلال احمر تا به امروز در حدود ۳۰ میلیون واکسن وارد کشور کرده است.

وی ادامه داد:از ابتدای شهریور طبق تعهدی که کرده بودیم در حدود ۱۲ میلیون دویست هزار دز واکسن کرونا وارد کشور شده است.

قوسیان مقدم اظهار کرد:در طی هفته پیش رو نیز این جمعیت قصد دارد در حدود ۱۰ میلیون دز واکسن کرونا به کشور وارد کند. چنانچه تا پیش از این نیز ۱۲ میلیون و دویست هزار دز وارد شده است که بر طبق تعهد پیشین قبل از پایان شهریور ماه انشالا بتوانیم ۲۲ میلیون و دویست هزاردز واکسن را تامین کنیم.

وی افزود: با توجه به تامین به موقع ارز و پشتوانه خوبی که جمعیت هلال حمر به واسطه بانک مرکزی و همکاری دولت جدید داشته است در طی کمتر از ۲۴ ساعت ارز مورد نیاز تخصیص پیدا کرده و سرعت همکاری طرف خارجی نیز برای در اختیار قرار دادن این محموله‌ها بالا رفته است.

وی ادامه داد:آخرین محموله‌های دریافتی ما از پکن با فاصله سه روز از تولید این واکسن‌ها است همه این واکسن‌ها به روز تولید می‌شود و در تولید آن‌ها به روز رسانی‌های معمول انجام می‌گیرد این موضوع که گفته می‌شود این واکسن‌ها قدیمی هستند واثر بخشی پایینی دارند صحت ندارد.

قوسیان مقدم افزود: علت افزایش تلفات بیماری کرونا در کشور ارتباطی به نوع واکسن ندارد تعلل به وجود آمده در واکسیناسیون در دولت قبلی منجر به ایجاد چنین اوضاعی شده است، مواردی گزارش نشده است که افراد واکسینه شده با هر نوع واکسنی پس از گذراندن دو هفته ازتزریق واکسن دوم و ایجاد ایمنی فوت شوند.

وی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به سرعتی که واردات واکسن و واکسیناسیون در کشور دارد گفت: هم و عزم قوی این دولت از ابتدای موضوع کنترل شیوع و تامین واکسن بوده و اقدامات بسیار مثبتی نیز در این خصوص صورت گرفته است تسهیل روند واردات از سوی دولت و ورود رئیس جمهوری به این موضوع کمک بسیار خوبی در این روند و پیش برنده بوده است.

منبع: میزان
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی