تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

بایرن با جدایی ستاره فرانسوی خود موافق است

کومان وینگر جوان بایرن مونیخ که گل قهرمانی تیمش را در لیگ قهرمانان به ثمر رساند، حالا به دنبال تجربه جدید در لیگ متفاوتی است و بایرن مونیخ هم با درخواست جدایی او موافقت کرده است.

کد خبر: ۱۰۷۹۸۵
۰۹:۵۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

بایرن با جدایی

دیدارنیوز - به نقل از سان، کینگسلی کومان یکی از بازیکنانی است که تیم‌های بزرگ لیگ جزیره سخت به دنبال او هستند.
لیورپول و منچستر سیتی مشتریان جدی  این بازیکن فرانسوی هستند.

کومان حاضر به تمدید قرارداد خود با بایرن مونیخ نیست و سران باشگاه هم قصد ندارند که او را به زور نگه دارند و این باعث شده تا طبق اعلام روزنامه سان این بازیکن به لیگ جزیره نزدیک‌تر شود.

کومان که ۲۵ سال سن دارد سابقه حضور در پاری سن ژرمن، یوونتوس و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد و اکنون می‌خواهد که حضور در یک لیگ بزرگ‌تر را هم تجربه کند.

این بازیکن فرانسوی دو فصل پیش گل قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا را برابر تیم سابقش یعنی پاری سن ژرمن به ثمر رساند. او فصل قبل در ۳۹ بازی ۸ گل برای بایرن به ثمر رساند و ۱۵ پاس گل هم داد.

کومان تا سال ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و این باشگاه آلمانی دوست ندارد که او را مجانی بفروشد و به همین خاطر احتمال جدایی او زیاد است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بایرن مونیخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی