تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مرگ دختربچه ایذه‌ای در درگیری مسلحانه اوباش

امرالله اورکی جمعه، رئیس بیمارستان شهدای ایذه با اشاره به درگیری مسلحانه بین اراذل و اوباش در مجاورت بیمارستان شهدای ایذه گفت: این درگیری پنجشنبه شب در خیابان منتهی به این بیمارستان رخ داد و در پی آن گلوله‌ای به ناحیه سر این دختربچه اصابت کرد.

کد خبر: ۱۰۷۹۵۵
۱۴:۴۸ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

مرگ دختربچه ایذه‌ای در درگیری مسلحانه

دیدارنیوز ـامرالله اورکی جمعه، رییس بیمارستان شهدای ایذه گفت: اصابت گلوله به دختربچه‌ای ۱۲ ساله در ایذه به مرگ وی منجر شد.

اورکی جمعه با اشاره به درگیری مسلحانه بین اراذل و اوباش در مجاورت بیمارستان شهدای ایذه افزود: این درگیری پنجشنبه شب در خیابان منتهی به این بیمارستان رخ داد و در پی آن گلوله‌ای به ناحیه سر این دختربچه اصابت کرد.

وی افزود: طبق گفته شاهدان این دختربچه به همراه پدرش در حال عبور از خیابان بود که گلوله شلیک شده از اسلحه کلاشینکف اراذل و اوباش مسلح به وی اصابت کرد.

رییس بیمارستان شهدای ایذه خاطر نشان کرد: گلوله به ناحیه پیشانی دختر بچه اصابت کرده و موجب مرگ مغزی وی شد.

وی ادامه داد:این دختربچه پس از انتقال به بیمارستان بلافاصله زیر نظر جراح مغز و اعصاب تحت درمان قرار گرفت، اما باوجود انجام اقدامات درمانی جان باخت.

اورکی در خاتمه گفت: اصابت گلوله به ناحیه سر معمولا به برگشت به زندگی منتهی نمی‌شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی