تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

ادعای ستاره بارسلونا درمورد بازگشت مسی/ می‌خواهم کنار او بازی کنم!

سرخیو آگوئرو، مهاجم جدید کاتالان‌ها مدعی شد که تمام تلاش خود را برای یک فصل خوب با بارسلونا و دعوت شدن به تیم ملی آرژانتین برای بازی در جام جهانی قطر بکار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۰۷۹۴۷
۱۳:۴۷ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

ادعای ستاره بارسلونا درمورد بازگشت مسی

دیدارنیوز ـ خرید جدید بارسلونا پس از چند فصل موفق در منچسترسیتی با روی کار آمدن خوان لاپورتا به جمع آبی‌واناری‌ها اضافه شد، اما هنوز نتوانسته به دلیل مصدومیت برای بارسا به میدان برود و همچنان در حال طی کردن دوران درمان است. او در مصاحبه‌ای که با آر‌ای سی وان انجام داده مدعی شده که از شنیدن خبر جدایی لیونل مسی شوکه شده، اما هرگز به ترک بارسلونا فکر نکرده است.

آگوئرو درخصوص بازی در جام جهانی قطر گفت: من و مسی را در قطر در جام جهانی خواهید دید. من می‌خواهم فصل خوبی داشته باشم تا برای جام جهانی به تیم ملی دعوت شوم. من هرگز سابقه قهرمانی در اسپانیا را ندارم و می‌خواهم فاتح لالیگا و جام حذفی شوم.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا در خصوص جدایی مسی از این باشگاه افزود: وقتی بحث پیوستن به بارسا مطرح شد، من می‌دانستم که شرایط مالی آن‌ها خوب نیست. پول برایم اهمیتی نداشت و می‌خواستم در بارسلونا بازی کنم. به وکلایم گفتم ترتیب این کار را بدهند. مشخص بود دریافت حقوقی که در سیتی می‌گرفتم در اینجا غیرممکن بود، اما بازی در اینجا رویای من بود. من با لئو صحبت کردم، اما حرف درباره ادامه حضور او نشد، چون نمی‌خواستم آزارش دهم. او به من گفت در حال مرتب کردن شرایط است و سپس وقتی بحث رفتنش مطرح شد من شوکه شدم. بدون شک اگر به عقب برمی‌گشتم باز هم به بارسا می‌پیوستم. شرایط مالی بارسا بهبود پیدا خواهد کرد. من با او صحبت کردم و او نیز مطمئن است که باز هم به بارسلونا برمی‌گردد. امیدوارم این کار به خوبی انجام شود.

برچسب ها: فوتبال برتر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی