تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

داغ روی داغ؛ کرونا ۵۰۵ نفر دیگرمان را کم کرد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۵ نفر از هموطنان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

کد خبر: ۱۰۷۹۱۶
۱۴:۳۴ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۰

آمار کرونا 18 شهریور 1400

دیدارنیوز - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۶ هزار و ۸۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۳۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بر اساس این گزارش، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۷۹۹ نفر رسید.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۲ هزار و ۹۳۵ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، خوشبختانه تاکنون ۴ میلیون ۴۸۱ هزار و ۸۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: ۷ هزار و ۴۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۲۹ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۱۱۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون ۲۱ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۲۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۱ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۶۹۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۳۲ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۶۲۷ دُز رسید.

بر اساس این گزارش، در شبانه روز گذشته ۹۵۸ هزار و ۹۳۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

ویروس کرونا عامل بیماری کووید- ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در همه جهان منتشر شد به طوری که سازمان بهداشت جهانی در اسفند ۹۸ (مارس ۲۰۲۰) بروز پاندمی (همه گیری جهانی) این بیماری را تایید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی