تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جباری: دخالت‌های نابه‌جا اوضاع آبی‌پوشان را وخیم کرده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی دخالت‌های نابه جا باعث وخامت اوضاع استقلال شده است.

کد خبر: ۱۰۷۸۶۰
۱۵:۳۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

جباری: دخالت‌های نابه‌جا اوضاع آبی‌پوشان را وخیم کرده

دیدارنیوز - علی جباری در خصوص آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال اصلاً مناسب نیست. بعضی دخالت‌های نابه جا باعث وخامت اوضاع استقلال شده است. تیمی که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است نباید اینطور تضعیف شود. بهتر است وزیر ورزش تغییرات را هر چه زودتر شروع کند. امیدوارم مدیرعامل و هیئت مدیره جدید استقلال از دلسوزان و استقلالی‌های واقعی باشند. این تیم تعداد زیادی پیشکسوت دارد و می‌توان از میان خود استقلالی‌ها مدیر تعیین کرد.

وی افزود: اصول مدیریت در استقلال این است که ابتدا هیئت مدیره را تعیین و بعد مدیرعامل انتخاب شود؛ چرا که کار هیئت مدیره نظارت بر عملکرد مدیرعامل است؛ اما این اتفاق در استقلال به گونه دیگری شکل می‌گیرد. ابتدا برای مدیرعامل حکم صادر می‌شود؛ بعد هیئت مدیره را تعیین می‌کنند. وقتی هم هیئت مدیره طبق وظیفه مدیرعامل را بازخواست و اعلام نارضایتی می‌کند آنها را برکنار می‌کنند!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این گلایه‌های من مربوط به امروز نیست. از زمان وزرای قبلی در جلسات حضوری این صحبت‌ها را مطرح کرده‌ام. خاطرم هست یکی از مسئولان به من گفت استقلال و پرسپولیس دست بگیر دارند. به وی اعلام کردم امکانات استقلال را به این تیم بازگرداندید آن وقت ببینید چه کسی دست بگیر پیدا می‌کند.

جباری در پاسخ به این سوال که چرا ۳ بازیکن استقلال به همراه این تیم عازم امارات نشدند، تصریح کرد: این قضیه هم باز به موارد مدیریتی باز می‌گردد. به هر حال مدیر باشگاه این روز‌ها درگیر بیماری بوده و مسائل بررسی نشده تا امروز شرایط به جایی برسد که بازیکن راهی امارات نشود. از وزیر ورزش جدید که خودش ورزشی است توقع داشتم زودتر این مسائل را مورد بررسی قرار بدهد. چرا که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مانند تیم ملی یک کشور است. این موضوع درباره تراکتور و پرسپولیس یا هر تیم دیگری که در این مسابقات حضور پیدا کند هم صدق می‌کند. اگر مدیرعامل و هیئت مدیره استقلال واقعاً دلسوز تیم هستند نباید اجازه می‌دادند کار تیم به اینجا برسد.

وی درباره انتخاب مدیرعامل جدید استقلال گفت: پرسش من اینجاست معیار تعیین مدیرعامل استقلال چیست؟ چرا نفراتی حکم می‌گیرند که توانایی و دلسوزی لازم را برای باشگاه استقلال ندارند؟ قبلاً از سلطانی‌فر هم پرسیدم. آیا با سفارش مدیران سیاسی و نمایندگان برای استقلال مدیر تعیین می‌کنند؟ آیا علی‌نژاد درباره انتخاب مدیر استقلال تعیین تکلیف می‌کند؟ این مسائل در دوران سجادی باید حل شود. امیدوارم علی‌نژاد بیش از این در خصوص شرایط استقلال مداخله نکنند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال هواداران و علاقه‌مندان زیادی دارد؛ اما کار به جایی رسیده است که اکثریت آنها بابت شرایط اخیر ناراحت هستند. بعضی از هواداران به خاطر شرایط تیم اشک می‌ریزند؛ منتهی بعضی مغرضین با برنامه‌ریزی‌های خود علیه استقلال برنامه ریزی کرده‌اند. از بحث انتخاب مدیرعامل و هیئت مدیره مشکلات شروع  و به بقیه بخش‌ها سرایت می‌کند

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی