تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

دوراهی مرگ؛ تصادف اول و آمبولانس _ تصادف دوم و مرگ

مرد جوانی که به‌علت تصادف با موتورسیکلت از ناحیه دست مصدوم شده بود هنگامی که با آمبولانس خصوصی به بیمارستان منتقل می‌شد در تصادف با تریلی جان باخت.

کد خبر: ۱۰۷۸۳۱
۱۳:۴۲ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

دوراهی مرگ

دیدارنیوز ـ ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه صبح دوشنبه ۱۵ شهریور، گزارش تصادف مرگباری در مسیر کندرو بزرگراه آزادگان به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که راننده یک آمبولانس خصوصی هنگام انتقال یک مصدوم با سرعتی در حدود ۱۸۰ کیلومتر در حال حرکت از مسیر کندرو بزرگراه آزادگان به‌سمت غرب بوده که از پشت با یک تریلر حامل تیرآهن نبشی بشدت برخورد کرد. پس از این تصادف تیرآهن‌های بار تریلی شیشه جلوی آمبولانس را شکست و وارد کابین شده و راننده و مرد مصدوم را که کنارش نشسته بود از ناحیه سر و صورت و گردن بشدت مجروح کرد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد سرنشین آمبولانس، مرد موتورسواری بوده که ساعتی قبل از این حادثه در یک حادثه تصادف دیگر از ناحیه دست آسیب جزئی دیده بود و از سوی آمبولانس خصوصی در حال انتقال به مرکز درمانی بوده است.
اقدامات آتش نشانان برای نجات مرد در تصادف مرگبار

آتش‌نشانان با حضور در محل اقدام به بریدن تیرآهن‌هایی که وارد بدن مرد موتورسوار شده بود، کردند. اما به‌خاطر شدت جراحات وارده مرد موتورسوار که برای درمان جزئی دست در راه انتقال به بیمارستان بود به کام مرگ فرو رفت.

راننده آمبولانس نیز به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

در تحقیقات صورت گرفته از سوی تیم کارشناسی، راننده آمبولانس خصوصی به‌عنوان مقصر این تصادف شناخته شد؛ بنابراین به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور ترسیم کروکی محل حادثه، تحقیق از شاهدان و راننده مقصر آمبولانس را صادر کرد.

منبع: رکنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی