تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

عزل قطعی مددی از استقلال

وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با برخی هواداران استقلال تغییرات مدیریتی در این باشگاه را تایید کرد.

کد خبر: ۱۰۷۸۱۷
۱۲:۱۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

عزل قطعی مددی بعد بازی الهلال

دیدارنیوز - حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور یافت تا در مراسم استقبال از آخرین گروه کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک حضور داشته باشد.

حضور سجادی در فرودگاه اما با حاشیه هایی همراه بود. وزیر ورزش هنگام ورود به سالن استقبال، با برخی هواداران معترض استقلال مواجه شد. این هواداران نسبت به عملکرد احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال نزد وزیر ورزش گلایه کردند و خواهان رسیدگی به وضعیت این تیم شدند.

نکته قابل توجه این بود که سجادی ثانیه هایی با این هواداران صحبت کرد و وعده حل مشکلات را داد.او حتی تغییرات مدیریتی که طی روزهای گذشته شایعه اش بسیار مطرح شده را تایید کرد. سجادی خطاب به این هواداران معترض گفت: «گوش به شایعات نکنید. نگران هم نباشید. صبرکنید، تغییرات مدیریتی انجام می‌شود.»

به نظر می‌رسد موضوع حضور مدیران جدید در استقلال وارد فاز تازه ای شده است. طی روزهای گذشته از برخی افراد مثل مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق تیم های پاس تهران، استیل آذین و تراکتور ، اصغر ملکیان رییس هیات مدیره کنونی استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه و چند نفر دیگر به عنوان مدیرعامل جدید استقلال نام برده شده است. حالا که وزیر ورزش و جوانان تغییرات مدیریتی را تایید کرده به نظر می‌رسد طی روزهای اینده و شاید بعد از دیدار با الهلال عربستان شاهد این موضوع باشیم.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
نوروردی جلایری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
0
0
خبر خوشحال کننده ای برایم بود چی عجب
یک بار به هواداران تاج آسیا هم گوش دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
0
0
سعادتمند وااااااااای خدای من از چاله در آمدن و به چاه افتادن است ک
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی