تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عبدالله عبدالله: فهیم دشتی شیفته راه احمد شاه مسعود بود

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی با نشر پیام تسلیت در پیوند به کشته شدن فهیم دشتی، خبرنگار و سخنگوی جبهه مقاومت، از او به عنوان «انسان مومن، متعهد، ارزش‌گرا، مخلص» و شیفته راه «قهرمان ملی کشور» یاد کرده است.

کد خبر: ۱۰۷۷۶۳
۱۶:۳۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

 

عبدالله عبدالله: فهیم دشتی قهرمان ملی کشور است

دیدارنیوز: رییس شورای عالی مصالحه ملی روز سه‌شنبه، شانزدهم سنبله با نشر یادداشتی در پیوند به کشته شدن فهیم دشتی، گفته است که جنگ، هر روز فرزندان بیش‌تر این کشور را به خاک و خون می‌کشد، خانواده‌ها را به سوگ می‌نشاند و وطن را از سرمایه‌های انسانی محروم می‌کند.

عبدالله در این یادداشت هم‌چنان گفته است: «دشتی در راه روشنگری با تمام وجود همت گماشت و سنگر رسانه و نهاد‌های رسانه‌ای را برای رشد ارزش‌های مسلکی ژورنالیسم، نهادینه شدن آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات در جامعه بر هر کار دیگری ترجیح داد.»

رییس شورای مصالحه ملی هم‌چنان از عبدالودود ذره، خواهرزاده احمدشاه مسعود، که همراه با فهیم دشتی در درگیری با طالبان کشته شد به عنوان دوست خود و نیز «مبارز پاکباز» و «کدر ورزیده» کشور یاد کرده است.

محمد فهیم دشتی، خبرنگار پیشین و سخنگوی جبهه مقاومت علیه طالبان، همراه با عبدالودود ذره شام روز یک‌شنبه، چهاردهم سنبله، در منطقه «دشتک» ولایت پنجشیر در نبرد با طالبان جان باخت.

منبع: هشت صبح 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
جنگ در افغانستان جنگ برادر با برادر است فغلا بهتره که مسعود کوتاه بیاید ودر دولت طالبان سهیم شود ووزارتدفاع را قبول کند وهمه باهم افغانستان را بسازند تا کی جنگ وآدم کشی این مردم مظلوم چه گناهی دارند بخاطر مردم باهم صلح کنند وبه عقاید همدیگر احترام بگذرند
ود
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی