تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

طالبان: حمله جنگنده‌های تاجیکستانی به پنجشیر شایعه است

پس از سقوط پنجشیر، برخی رسانه‌ها و تعدادی از کاربران در فضای مجازی از حمله جنگنده‌های ناشناس در پنجشیر خبر دادند، اما طالبان این اظهارات را شایعه اعلام کرده است.

کد خبر: ۱۰۷۷۴۸
۱۵:۳۲ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

طالبان: حمله جنگنده‌های تاجیکستانی به پنجشیر شایعه است

دیدارنیوز - منابع نزدیک به طالبان اعلام کردند که از روز گذشته اخباری مبنی بر حمله جنگنده‌های تاجیکستانی به پنجشیر منتشر شده است که این دست خبرها حقیقت ندارد و شایعه است.

پیش از این برخی رسانه‌ها و کاربران در فضای مجازی خبرهایی را از ورود جنگنده‌های تاجیکستانی به پنجشیر و بمباران مواضع طالبان منتشر کردند و مدعی شده بودند که در پی حملات هوایی مذکور درگیری های سنگینی بین طالبان و نیروهای احمد مسعود به وقوع پیوسته است.

 این رسانه ها گفته بودند جنگنده‌ها متعلق به نیروی هوایی افغانستان است که پس از سقوط کابل به تاجیکستان و ازبکستان انتقال یافته بودند.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگو و سرپرست اطلاعات و فرهنگ طالبان در بیانیه‌ای روز گذشته گفت: «آخرین تلاش‌های ما در راستای امنیت کامل افغانستان نتیجه داد و با حمایت گسترده مردم، ولایت پنجشیر به‌طور کامل به تصرف طالبان درآمد».
وی گفته بود: «برخی از افراد از پنجشیر فرار کردند و مردم این ولایت از دست گروگانگیران نجات یافتند».

سخنگوی طالبان تأکید کرد: «به مردم شریف پنجشیر اطمینان کامل می‌دهیم که هیچ برخورد تبعیض‌آمیزی انجام نخواهد شد، همه آنها برادران ما هستند و برای یک کشور و یک هدف مشترک خدمت خواهیم کرد».

منبع: تسنیم
برچسب ها: طالبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی