تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

از کجا معلوم لامبدا نیامده باشد؟

دکتر سیدمحمد علوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نمی‌توانیم بگوییم، چون هنوز موردی از ابتلا به واریانت لامبدا پیدا نکرده‌ایم پس این واریانت در منطقه وجود ندارد؛ از کجا معلوم اکنون این واریانت در منطقه ما نباشد؟

کد خبر: ۱۰۷۷۰۴
۱۲:۴۸ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

ویروس لامبدا در ایران

دیدارنیوز ـ دکتر سیدمحمد علوی با اشاره به اینکه بروز مرگ و میر در واریانت‌های دلتا و لامبدا نسبت به سوش‌های قبلی بیشتر است، اظهار کرد: اکنون تعداد مبتلایان به واریانت لامبدا کم است بنابراین اطلاعات نیز در مورد آن کم است، اما بر اساس اطلاعات کنونی، واکسن‌گریزی لامبدا از واریانت‌های دیگر بیشتر است.

وی تصریح کرد: زمانی که ویروسی مانند کرونا قدرت داشته باشد از شهر دورفتاده‌ای مانند ووهان تمام قاره‌ها را فرا بگیرد آیا واریانت دیگری از این خانواده نمی‌تواند از کشور پرو جا‌های دیگر را بگیرد؟

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ارسال نمونه‌های مشکوک به انستیتو پاستور برای تعیین نوع ویروس، گفت: نمی‌توانیم بگوییم، چون هنوز موردی از ابتلا به واریانت لامبدا پیدا نکرده‌ایم پس این واریانت در منطقه وجود ندارد؛ از کجا معلوم اکنون این واریانت در منطقه ما نباشد؟

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی