تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

جزئیات پرواز‌های اربعین برای ۳۰ هزار زائر ایرانی اعلام شد

حسین ذوالفقاری، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به ۳۰ هزار زائر ایرانی که مجوز پرواز به عراق را از دولت این کشور دریافت کردند،خبر داد.

کد خبر: ۱۰۷۷۰۲
۱۲:۳۴ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

جزئیات پرواز‌های اربعین

دیدارنیوز ـ حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور روز گذشته با اشاره به موافقت دولت عراق برای اعزام ۳۰ هزار زائر ایرانی به مراسم اربعین امسال گفت: تمامی ۳۰ هزار نفر اعزامی از طریق مرز هوایی به عراق خواهند رسید و تمامی مرز‌های زمینی بسته است.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره اظهار کرد: برای پرواز‌های اربعین همه شرکت‌های هواپیمایی فعال هستند و می‌توانند مجوز‌های لازم را دریافت کنند. از سوی دیگر ۱۰ فرودگاه بین‌المللی در کشور داریم که می‌توان پرواز‌های اربعین را برای ۳۰ هزار زائر، برنامه‌ریزی کرده و انجام داد.

حسن خوشخو افزود: تاکنون سهمیه هر استان مشخص نشده و باید جزییات بیشتری از این مساله روشن شود تا ببینیم با چه ظرفیتی از هر یک از شرکت‌های هواپیمایی یا فرودگاه‌های کشور می‌توانیم برای پرواز‌های اربعین استفاده کنیم؛ بنابراین جزئیات بیشتر منوط به تصمیمات و پروتکل‌های ابلاغی در ساعات و روز‌های پیش رو است.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه در هر شرایطی آمادگی کاملی برای انجام پرواز‌های اربعین داریم، ادامه داد: یکی از مسائل و پروتکل‌هایی که بر آن تاکید شده، این است که بلیت فقط به زائرانی ارائه می‌شود که ضمن واکسینه شدن کامل (یعنی دریافت هر دو دز واکسن) تست منفی PCR کرونا را که بیشتر از ۷۲ ساعت از زمان آن نگذشته باشند، در اختیار داشته باشند.

خوشخو با اشاره به اینکه ابلاغیه رسمی از سوی وزارت کشور مبنی بر مجوز پرواز‌های اربعین تا ۳۰ هزار نفر به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در ادامه برای این پرواز‌ها صورت خواهد گرفت و جزئیات بیشتر آن در ادامه اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی