تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نبرد طالبان و جریان مقاومت ملی پنجشیر همچنان ادامه دارد

نبرد میان جبهه مقاومت ملی پنجشیر با نیروهای طالبان در منطقه پنجشیر همچنان ادامه دارد و درگیری‌ها شدیدتر شده است.

کد خبر: ۱۰۷۶۸۸
۱۱:۳۸ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

نبرد طالبان و پنجشیر

دیدارنیوز - منبع  نزدیک به جبهه مقاومت ملی پنجشیر به خبرگزاری تاس گفت: از یکشنبه شب، مواضع رزمندگان مقاومت مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفته، بنابراین بسیاری از آنها مجبور به عقب نشینی و عزیمت به مناطق کوهستانی شدند. روز دوشنبه، حملات به شدت فشرده ادامه یافت و تاکنون در جریان بوده است. درگیری‌ها در استان اندراب در ولایت بغلان نیز در جریان است.

به گفته این منبع، به دلیل وضعیت متشنج در دره پنجشیر و گلوله باران مداوم از سوی طالبان، اکثریت ساکنان محلی خانه‌های خود را ترک کرده و به کوه‌ها رفته‌اند.

علاوه بر این، این منبع اطلاعاتی تأیید کرد که طالبان موفق به تصرف دفتر فرماندار منطقه و مقبره احمد شاه مسعود، پدر احمد مسعود که رهبری مقاومت مسلح در استان است، شده‌اند.

روز دوشنبه، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان گزارش داد که پنجشیر به طور کامل توسط طالبان کنترل شده و جنگ در خاک افغانستان به پایان رسیده است. احمد مسعود به نوبه خود اعلام کرد که مقاومت در برابر طالبان ادامه دارد و از همه شهروندان افغانستان خواست که به قیام ملی بپیوندند.

علی میثم نظری، نماینده رزمندگان مقاومت بعداً تصریح کرد که مقاومت در حال اتخاذ تاکتیک‌های جنگ چریکی است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: طالبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی