تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اسکوچیچ در کنفرانس خبری: تیم من ذهنیت بُرد دارد

دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم ملی ایران با عراق حاضر شد و گفت این بازی با عراق نسبت به دیدار قبل مقابل انها و البته بازی با سوریه متفاوت خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۷۶۳۷
۲۳:۳۴ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

اسکوچیچ بازی عراق

 

دیدارنیوز: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق اظهار داشت: «در ابتدا باید بگویم بازی مهمی در پیش داریم، ما چند ماه پیش رو به روی عراق بازی کردیم ولی بازی ما با عراق نسبت به آن مسابقه کاملا با مربی و تیم جدید متفاوت خواهد بود. در بازی اول با سوریه نتوانستیم به صورت کامل کیفیت‌مان را نشان بدهیم ولی همه بازیکنان ما برای این بازی آماده هستند و امیدوار هستیم بازی خوبی انجام داده و به پیروزی برسیم.»

او در خصوص روند آمادگی تیم ملی و اینکه عراق چقدر با تیم چند ماه پیش متفاوت است نیز عنوان کرد: «در بازی اول مشکلات زیادی داشتیم و نتوانستیم بازی دلخواه را ارائه کنیم. برخی تیم ها این مزیت را دارند که بازیکنانشان را زودتر در اردو در اختیار داشته باشند ولی ما از این مساله بی بهره بودیم چون لژیونرهای فوتبال ما تنها 2 روز اول به ما اضافه شدند. همچنین بازیکنان داخلی ما از شرایط آمادگی دور بودند ولی با اضافه شدن سایر نفرات و بازیکنانی که مقابل سوریه غایب بودند قطعا وضعیت به مراتب بهتری در بازی دوم ارائه می دهیم.»

اسکوچیچ در خصوص عملکرد ادووکات در تیم ملی عراق عنوان کرد:«او مربی با تجربه ای است و کاملا می داند چطور باید تیمش را مدیریت کند. برای تحلیل عراق ما فقط یک مسابقه داشتیم و این یک دیدار برای ما کار را سخت می کند ولی می‌دانیم باید از عراق چه انتظاری داشته باشیم. این را هم بگویم مربی قبلی عراق هم مربی خوبی بود. به طور کلی تمرکز من روی کار خودم است و به اینکه تیم حریف به چه شکلی بازی خواهد کرد، کاری ندارم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا فردا می تواند رکورد 8 پیروزی در 8 مسابقه را ارتقا بدهد عنوان کرد: این 8 برد پیاپی داستان جذابی برای من بود ولی فراموش نکنید تیم من ذهنیت برنده دارد. دوست دارم فردا با 3 امتیاز از زمین خارج شویم و به مساله دیگری فکر نمی کنم.

سرمربی تیم ملی در خصوص غیبت تماشاگران در دیدار فردا گفت: دوست داشتم آنها در ورزشگاه باشند چون احساس را به استادیوم می آوردند. باید منتظر باشیم تا آنها هر چه سریعتر بتوانند وارد استادیوم های فوتبال شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی