تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

رییس هیات مدیره استقلال ضد تصمیم فرهاد مجیدی!

با اینکه فرهاد مجیدی خواهان تمدید قرارداد استقلال با فرشید اسماعیلی شده اصفر ملکیان گفته طبق مصوبه هیات مدیره باشگاه، این بازیکن جایی در استقلال ندارد.

کد خبر: ۱۰۷۶۲۹
۱۷:۴۰ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی فرشید اسماعیلی

 

دیدارنیوز: در شرایطی که فرهاد مجیدی به صراحت اعلام کرده نظرش در مورد فرشید اسماعیلی عوض شده و این بازیکن را می خواهد، رییس هیات مدیره استقلال آب پاکی را روی دست فرهاد مجیدی و فرشید اسماعیلی ریخت و مدعی شد این بازیکن دیگر هیچ جایی در استقلال ندارد.

یک اشتباه از فرشید اسماعیلی که خواهان افزایش دستمزدش بود باعث شد فرهاد مجیدی با وجود اعتقادی که به این بازیکن داشت، او را در لیست مازاد استقلال قرار بدهد. احمد مددی هم که در طول فصل بارها با اسماعیلی دچار چالش شده و حتی زمان سرمربیگری محمود فکری، با این بازیکن در تمرین استقلال مجادله کلامی کرده بود، از فرصت استفاده کرد و از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال به هواداران اطلاع داد فرشید اسماعیلی از تیم کنار گذاشته شده است. بعد از این ماجرا فرهاد مجیدی با پا در میانی دستیارش در تصمیم خود پیرامون وضعیت فرشید اسماعیلی، تجدید نظر کرد و به شکل مکتوب از باشگاه خواست این بازیکن حفظ شود.

توجیه فرهاد این بود که چون باشگاه موفق به جذب نفر جایگزین برای فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری نشده، بهتر است با هر دو بازیکن تمدید قرارداد شود اما باشگاه قرارداد ارسلان مطهری را تمدید کرد و در عوض زیر بار تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی نرفت. امروز هم اصغر ملکیان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری فارس به صراحت از پایان کار فرشید اسماعیلی در استقلال خبر داد. حتی وقتی خبرنگار به ملکیان یادآوری کرد فرهاد مجیدی خواهان حفظ فرشید اسماعیلی شده، رییس هیات مدیره استقلال پاسخ داد ما در هیات مدیره مصوب کردیم این بازیکن هیچ جایی در استقلال ندارد! اصغر ملکیان پای هواداران را هم به اخراج اسماعیلی کشید و گفت عملکرد اسماعیلی از لحاظ فنی برای هواداران مشخص است.

هنوز معلوم نیست فرهاد مجیدی نسبت به این موضوع چه واکنشی نشان می دهد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی