تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

مددی از سه شنبه در پشت میز کار مدیریت استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال که در بیمارستان بستری شده بود، قرار است در اولین روز هفته آینده به میز کارش برگردد تا کار خود را ادامه دهد.

کد خبر: ۱۰۷۶۰۸
۱۵:۵۱ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

مددی

دیدارنیوز - احمد مددی یکشنبه از بیمارستان مرخص شده است و احتمالا از فردا در باشگاه استقلال حاضر می‌شود.  

در شرایطی که برخی اخبار پیرامون وضعیت احمد مددی و حضور او در باشگاه مطرح شد، یکی از نزدیکان مدیرعامل استقلال در گفتگو با طرفداری این خبر را تکذیب کرد و گفت: احمد مددی در ساعات پایانی روز یکشنبه با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شده، اما روز دوشنبه نیز در محل باشگاه حاضر نشده است.

او در پایان گفت: مدیرعامل استقلال روز ۱۴ شهریور ماه بعد از منفی شدن تست و بهبودی نسبی با تشخیص پزشکان از بیمارستان خاتم الانبیا مرخص شد و روز دوشنبه نیز در منزل استراحت کرد.  با توجه به منفی بودن تست و شرایط ویژه باشگاه استقلال، او از روز سه شنبه در محل باشگاه حاضر می‌شود.

محمد دانشگر، رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند سه بازیکنی هستند که به دلایل مختلف از سفر استقلال به کشور امارات جا ماندند و البته با توجه به نقشی که در تیم مجیدی ایفا می‌کنند، حضور آن‌ها در کشور امارات برای آبی‌ها اهمیت زیادی دارد.

هر کدام از این بازیکنان به دلایل مختلف در سفر به کشور امارات، تیم مجیدی را همراهی نکردند و حضور نداشتن آن‌ها در امارات و برطرف کردن مشکلات آن ها، مهم‌ترین دغدغه حال حاضر تیم مجیدی است.

رسیدگی به وضعیت این سه بازیکن یکی از مهم‌ترین موضوعات در باشگاه استقلال است و مددی قرار است در بازگشت دوباره به باشگاه وضعیت این سه بازیکن را برای حضور در دبی، مشخص کند. احمد مددی روز سه شنبه به باشگاه استقلال برخواهد گشت.

گفته می‌شود این ۳ بازیکن به کمیته انضباطی دعوت شده و احتمالا با جریمه نقدی روبرو خواهند شد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی