تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

دانشگر و جنجال‌هایش دست از سر استقلال برنمی‌دارد

محمد دانشگر مدافع استقلال که پیش از این قراردادش را فسخ کرده بود و بار دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کرد حالا تیمش را در سفر به امارات همراهی نکرده است.

کد خبر: ۱۰۷۵۳۲
۱۰:۴۶ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

دانشگر استقلال

دیدارنیوز - استقلال در شرایطی راهی اردوی امارات برای بازی حساس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا شده که ۳ بازیکن، این تیم را همراهی نکرده اند: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند و البته محمد دانشگر. دو نفر اول پیش از این چندان دردسری برای استقلال ایجاد نکرده اند، ولی موضوع درباره دانشگر متفاوت است.

دانشگر همان مدافعی است که فصل پیش چندین بازی توسط فرهاد مجیدی به دلیل مسائل انضباطی کنار گذاشته و حتی شایعه اخراجش از باشگاه هم به گوش رسید. او بعد‌ها با وساطتت بزرگتر‌های استقلال به این تیم برگشت. فصل که تمام شد خبر رسید دانشگر جایی در فهرست فرهاد مجیدی برای فصل بعد ندارد و بهتر است به فکر یافتن تیمی جدید باشد.

ی شایعه حضور او در چند باشگاه لیگ برتری هم مطرح شد، ولی حضورش در باشگاه استقلال برای ادامه رایزنی‌ها با این باشگاه، تا حدودی شایعات را خنثی کرد. با این وجود و در عین ناباوری، خروج دانشگر از باشگاه استقلال و حضورش در سازمان لیگ برای فسخ یکطرفه قراردادش حسابی همه را شوکه کرد. کمی بعد از آن داستان فسخ قرارداد، اما به یکباره خبر رسید که دانشگر با استقلال قرارداد جدیدی منعقد کرده و در این باشگاه ماندنی است.

حالا در آستانه دیدار حساس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، محمد دانشگر دوباره حرکتی جنجالی کرده و از همراهی تیمش خودداری کرده است! ظاهرا در قرارداد جدیدی که برای محمد دانشگر با استقلال تنظیم شده یک بند جدایی گنجانده شده که این بازیکن اگر از تیمی خارجی پیشنهاد داشته باشد می‌تواند با پرداختن حق فسخ قراردادش از استقلال جدا شود. او هم درست در این مقطع حساس به استقلالی‌ها پیام داده که پیشنهاد دارد و نمی‌تواند این تیم را در بازی با الهلال و اردوی امارات همراهی کند! حرکتی بحث برانگیز در فوتبال ایران که باعث مکدر شدن هرچه بیشتر رابطه هواداران استقلال با او شده است.

منبع: فرارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی