تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

روسیه درباره موافقت رئیسی با مذاکرات برجام: هنوز زمان مذاکرات نامشخص است

دیپلمات ارشد روسیه که در مذاکرات برجامی حضور دارد درباره صحبت‌های رئیسی برای بازگشت به مذاکرات گفت هنوز زمان مذاکرات مشخص نیست.

کد خبر: ۱۰۷۳۷۷
۰۹:۲۹ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

مذاکرات برجامی

دیدارنیوز - میخاییل اولیانوف، دیپلمات ارشد روسی و نماینده این کشور در مذاکرات وین در واکنش به صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی درباره مذاکرات برجامی در توییتی نوشت: «این اظهارات نشان می‌دهد که ایران آماده ادامه مذاکرات وین درباره برجام است. {البته} همچنان زمان از سرگیری مذاکرات نامشخص است».

رییس‌جمهوری ایران شب گذشته در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات برجامی وین گفت: ما ابایی از مذاکره نداریم اما گفت‌وگو با فشار چه نوع گفت‌وگویی است؟ من قبلا گفته‌ام گفت‌وگو و مذاکره در دستور کار دولت است. آنچه ما دنبال آن هستیم رفع تحریم‌هاست و ما از منافع ملت یک قدم عقب‌نشینی نخواهیم کرد. مذاکره، باید نتیجه‌محور باشد، نه «گفت‌وگو برای گفت‌وگو» و نه «مذاکره برای مذاکره».

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی