تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مغانلو خودش سپاهان را انتخاب کرد؛ سانتاکلارا نقشی نداشت!

انتقال شهریار مغانلو از پرسپولیس به سپاهان پر حاشیه‌ترین انتقال این فصل لیگ برتر فوتبال ایران بود. حالا خبرها حکایت از آن دارد که رقم پیشنهادی پرسپولیس به تیم سانتاکلارا تفاوت چندانی با رقم سپاهان نداشته است.

کد خبر: ۱۰۷۳۴۲
۱۶:۲۳ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

مغانلو خودش سپاهان را انتخاب کرد

دیدارنیوز: در هیاهوی رقابت‌های لیگ نوزدهم بود که نام یک مهاجم توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرد. شهریار مغانلو که عضو باشگاه پیکان بود با گلزنی‌های پپاپی، نام خود را در بین برترین گلزنان لیگ ایران قرار داد و پس از شیخ دیاباته ۱۵ گله، با ۱۳ گل نفر دوم برترین گلزنان لیگ برتر نوزدهم شد.

پس از این درخشش، باشگاه سانتاکلارا پرتغال برای جذب این مهاجم زنجانی اقدام کرد و مغانلو لژیونر شد، اما نتوانست راه مهدی طارمی را در پیش بگیرد و در ۱۳ بازی خود برای تیم پرتغالی تنها یک گل در جام حذفی به ثمر رساند و از سوی این باشگاه برای فروش در مارکت قرار گرفت.

باشگاه پرسپولیس با مذاکراتی که با این بازیکن داشت موفق شد او را برای نیم فصل بصورت قرضی در اختیار بگیرد و نام او را وارد لیست آسیایی خود کند. مغانلو در مدت کوتاهی که عضو پرسپولیس بود عملکرد خوبی خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا داشت و از عوامل اصلی صعود پرسپولیس و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ‌برتر بود.

پرسپولیسی‌ها پس از پایان فصل به فکر قطعی کردن قرارداد قرضی مغانلو افتادند و باشگاه پرتغالی با درخشش این بازیکن از فرصت استفاده کرد و قیمت او را بسیار بالا برد. هواداران و کادرفنی پرسپولیس خواهان ماندن شهریار در این تیم بودند و مدیران باشگاه مذاکرات را آغاز کردند و با رقم‌های بالایی، چون ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت نامه این باشگاه مواجه شدند. در این بین باشگاه متمول سپاهان وارد چرخه جذب مغانلو شد و به مذاکره با سانتاکلارا پرداخت.

در کورس بین دو باشگاه ایرانی این سپاهان بود که موفق شد شهریار را برای ۳ فصل جذب کند. طبق اعلام باشگاه سپاهان، سانتاکلارا برای صدور رضایت نامه مغانلو ۶۰۰ هزار دلار طلب کرده که این مبلغ با انتقال محمد محبی به باشگاه پرتغالی تامین شده و دو باشگاه عملا بازیکنان خود را معاوضه کرده اند.

جالب اینکه رقم پیشنهادی پرسپولیس به سانتاکلارا نزدیک به پیشنهاد سپاهان بوده و اختلاف فاحشی با آن نداشته است، اما این خود مغانلو بود که ترجیح داد راهی باشگاه اصفهانی شود. او پس از جدایی از پرسپولیس تمام عکس‌های خود که مربوط به این تیم می‌شد را پاک کرد و حتی یک پست خداحافظی خطاب به هواداران پرسپولیس هم منتشر نکرد.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
1
0
کمتر نمک بپاشید به زخم این لنگیا
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی