تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مددی بعد از بازی با الهلال می‌رود؟

مدیریت احمد مددی در استقلال نارضایتی‌های گسترده‌ای در میان هواداران این تیم ایجاد کرد اما وزیر سابق ورزش همواره حامی او بود. اما با روی کار آمدن حمید سجادی شنیده می‌شود که مددی بعد از بازی با الهلال برکنار می‌شود.

کد خبر: ۱۰۷۳۳۲
۱۵:۳۰ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

برکناری مددی استقلال الهلال

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد مدیرعامل استقلال پیش از آغاز لیگ برتر جای از سمت خود برکنار خواهد شد. باشگاه استقلال در سه، چهار سال گذشته با مشکلات مدیریتی و همینطور بحران‌های مالی بسیار زیادی روبرو شده و اوج این مشکلات در زمان مدیریت احمد مددی در این باشگاه رخ داد. مددی که از همان ابتدای حضورش در استقلال با بازیکنان و مربیان استقلال دچار اختلاف شد و این وضعیت تا به امروز هم ادامه‌دار است.

حتی کار به جایی رسید که اعضای هیئت رئیسه باشگاه استقلال در اعتراض به عملکرد مددی استعفا کردند تا شاید از این طریق وزارت ورزش را تحت فشار قرار دهند و مددی برکنار شود؛ اما جالب اینکه وزارت ورزش به حمایت از مددی ادامه داد و به جای برکناری مددی با استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال موافقت کرد.

حمید سجادی چند روزی است که جانشین مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش شده و قطعا در جریان مشکلات باشگاه استقلال قرار گرفته است. بر همین اساس شنیده می‌شود این باشگاه با تغییرات مدیریت زیادی روبرو خواهد شد؛ اما این تغییرات پس از این بازی و پیش از آغاز لیگ برتر قطعی خواهد بود.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
عباس بیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
همین امروز هم برای برکناری مددی دیر است .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی