تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

الزام سجامی شدن برای بورسی‌ها + جزئیات

مریم شاه‌حسینی، مدیر ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار سهامداران حقیقی بازار سرمایه باید در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت خود را تکمیل کنند.

کد خبر: ۱۰۷۳۲۳
۱۴:۴۱ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

سجامی شدن و بورسی‌ها

دیدارنیوز ـ مریم شاه‌حسینی، مدیر ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار سهامداران حقیقی بازار سرمایه باید در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت خود را تکمیل کنند. برای این منظور تاریخ مشخص تعیین شده و سهامدارانی که در مدت مقرر ثبت نام خود را در سامانه سجام انجام ندهند، کد معاملاتی آن‌ها مسدود می‌شود.

شاه‌حسینی افزود: بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار سهامداران حقیقی بازار سرمایه باید در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ثبت نام و احراز هویت خود را تکمیل کنند. شرکت سپرده گذاری مرکزی فهرست برخی از مشتریان حقیقی کارگزاران را برای آن‌ها ارسال کرده است تا کارگزاران نیز اطلاع رسانی لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با بیان اینکه سهامداران فعال حقیقی به سه گروه سنی تقسیم بندی شده اند، اظهار کرد: سهامداران ۱۸ تا ۶۵ سال تا روز بیستم شهریورماه جاری فرصت دارند تا ثبت خود را در سامانه سجام قطعی کنند. گروه دوم سهامداران بالای ۶۵ سال هستند که تا روز سی ام شهریورماه و گروه سوم سهامداران کمتر از ۱۸ سال هستند که تا دهم مهرماه امسال مهلت دارند تا در سامانه سجام ثبت نام کنند.

مدیر ناشران سمات تاکید کرد: سهامدارانی که در مدت مقرر ثبت نام خود را در سامانه سجام انجام ندهند، کد معاملاتی آن‌ها تا زمان مشخص شدن وضعیت سجامی آن‌ها مسدود (غیر قابل خرید و فروش) می‌شود. هنوز تعداد زیادی از شرکت‌های کارگزاری سجامی نشده اند، این شرکت‌ها نیز باید هر چه سریعتر مراحل ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهند.

سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی WWW.SEJAM.IR، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم‌تر از همه، یکپارچگی سامانه‌های اطلاعاتی شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی