تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ادامه واکسیناسیون دانشجویان از هفته آینده

دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت از ادامه روند واکسیناسیون دانشجویان از هفته آینده خبر داد و خواهان همکاری مردم و مسئولین در تسریع واکسیناسیون شد.

کد خبر: ۱۰۷۳۱۰
۱۳:۵۱ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

ادامه واکسیناسیون دانشجویان

دیدارنیوز ـ به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص وضعیت واکسیناسیون دانشجویان تاکید کرد: تا امروز همه اساتید دانشگاه‌ها که اغلب در سنین بالا هستند، واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون دانشجویان نیز از هفته آینده انجام می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: بسته به میزان واکسیناسیون، بازگشایی دانشگاه‌ها نیز عملیاتی خواهد شد تا دانشجویان بتوانند به وضعیت عادی و کلاس‌های حضوری برگردند.

وزیر بهداشت با اشاره به برنامه گسترده تامین واکسن با واردات و حمایت از تولید داخلی افزود: بعد از تامین و توزیع واکسن، انتظار می‌رود مردم و مسئولان نیز یاریگر ما در تسریع واکسیناسیون باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی