تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

AFC: درخواست النصر برای حضور هواداران مقابل تراکتور را رد کرد

النصر که قرار است در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار تراکتور برود، درخواست حضور هوادارانش در ورزشگاه را داشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا این درخواست را رد کرد.

کد خبر: ۱۰۷۲۷۷
۱۱:۲۳ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

AFC: درخواست النصر را رد کرد

دیدارنیوز - به نقل از کوره، در یکی از دیدار‌های حساس یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم تراکتور سازی از ایران و النصر عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

النصر میزبان این بازی است، اما طبق اعلام AFC بازی بین نماینده‌های ایران و عربستان همچنان در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

النصر ورزشگاه جاسم بن حمد در کشور قطر را به عنوان میزبان انتخاب کرده است.
این تیم عربستانی خواستار حضور ۱۰ هزار تماشاگر در این بازی شد، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا این خواسته تیم عربستانی را رد کرد.

طبق اعلام سایت عربی کوره سران باشگاه النصر قصد دارند که بار دیگر در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست حضور تماشاگران خود را در این بازی بدهند و باید دید که آیا AFC بازهم به درخواست آن‌ها پاسخ منفی می‌دهد یا نه.
قرار است که این بازی ۱۰ روز دیگر برگزار شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی